معاون استاندار خوزستان گفت:

اعتماد مردم به ماليات راهگشای پيشبرد اقتصاد مقاومتی است

معاون استان‌دار خوزستان گفت:افزايش اعتماد مردم به دستگاه مالياتی راهگشای پيشبرد اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش گروه اقتصای باشگاه خبرنگاران به نقل از رسانه مالیاتی کشور،معاون استان‌دار خوزستان تصريح کرد:افزايش اعتماد مردم به دستگاه مالياتی راهگشای پيشبرد اقتصاد مقاومتي است.

عماد،معاون استاندار خوزستان به همراه هيات همراه و جمعي از مسئولين از اداره کل امور مالياتی استان خوزستان بازديد کرد.

عماد ،معاون استان‌دار خوزستان با اشاره به روند پياده سازی طرح جامع مالياتي اظهار داشت:در حال حاضر با توجه به شرايط کنونی حاکم بر اقتصاد ايران و مشکلات ناشی از کاهش درآمدهای نفتی، نقش ماليات در اقتصاد ايران بسيار حائز اهميت است .

وی همچنين گفت:تحقق قريب به 86درصدی درآمدهای مالياتی پيش بينی شده در سال 93 نتيجه پياده سازی سيستم طرح جامع مالياتی است که نه تنها باعث افزايش عدالت مالياتی می شود بلکه اطمينان در بين فعالان اقتصادی استان را به سيستم مالياتی افزايش می‌دهد.

 معاون استان‌دار خوزستان افزود: اعتماد مردم به دستگاه مالياتی که در سايه پياده سازی طرح جامع مالياتی صورت می‌پذيرد راهگشای مسئولين در جهت پيشبرد اقتصاد مقاومتی بر طبق فرمايشات مقام معظم رهبری است.

در ادامه اين ديدار کاوياني،مدير کل امور مالياتيی خوزستان تاکيد کرد:طبق بيانات رهبرمعظم انقلاب ،پرداخت ماليات يک فريضه است و مساله ماليات نه تنها يک مساله اقتصادی و سياسی است بلکه يک مساله اجتماعی و فرهنگی نيز هست.

کاويانی با بيان اينکه از نظام جامع مالياتی به عنوان يکی از ارکان مهم سيستم اقتصادی کشور و  گلوگاه برقراری عدالت اجتماعی در کشور می‎توان ياد کرد، اظهار اميدواری کرد که در سايه جلب مشارکت موديان و مردم جهت پرداخت ماليات عادلانه بتوانيم شاهد شکوفايی هر چه بيشترطرح های اقتصادی و پروژه های عظيم صنعتی،رفاهی و بهداشتی در استان باشيم.

انتهای پیام/
برچسب ها: مالیات ، اقتصاد ، مقاومتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار