دانلود کنید: با این برنامه ضرب المثل ها را حدس بزنید

یاد آوری ضرب المثل و یادگیری آنها گاهی اوقات بسیار جذاب و دلنشین است. برای یادگیری یا یاد آوری ضرب المثل ها با استفاده از یک بازی جذاب شیرینی خاصی دارد که حتی کل خانواده را درگیر خود می کند. نرم افزار آویزان یکی از همان نرم افزار های است که می تواند لحظه های شیرینی برای شما بسازد.

به گزارش سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران؛  ضرب‌المثل گونه‌ای از بیان است که معمولاً تاریخچه و داستانی پندآموز در پس بعضی از آن‌ها نهفته‌است. بسیاری از این داستان‌ها از یاد رفته، و پیشینهٔ برخی از امثال بر بعضی از مردم روشن نیست، با این‌حال، در سخن بکار می‌رود. دانشمندان و زبان‌شناسان نامدار هنوز تعریفی جامع و کامل برای کلمهٔ ضرب‌المثل نیافته‌اند. گرچه در این راستا تحقیقات بسیار ارزشمندی انجام و تفاسیر معتبری نیز ارائه شده‌است.

حدس ضرب المثل

 ضرب المثل ها از اجزا مهم ساختار زباني به شمار مي روند. در ايجاد ارتباط بين يكديگر اكثريت مردم در كلام خود از ضرب المثل ها بسيار استفاده مي كنند. نقش ضرب المثل ها در گفتار بسيار محسوس مي باشد. استفاده از ضرب المثل هايي مانند گربه را دم حجله كشتن، دمق بودن و غيره سبك گفتار را محاوره اي مي كند. فراگيري چنين ضرب المثل هايي و استفاده بجا از آنها گفتار ما را دقيق، زيبا و زنده جلوه مي دهد. هر قدر در گفتار از تمثيل و اصطلاح استفاده شده باشد، به همان نسبت تاثير بيشتري را بر روي شنونده خواهد گذاشت. استفاده به موقع از ضرب المثل ها نه تنها گفتار شفاهي ما را، بلكه آثار ادبي را نيز زينت مي بخشد.

 • دانلود و مشخصات فایل


دانلود

• حجم: 3.44مگابایت
 • نسخه: 1.0

 • اجرا در: اندروید 2.3
• امتیاز:


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار