زمانی: حضور در لیگ الماس محک بسیار خوبی برایم خواهم بود

رکورددار دو 400 متر کشورمان گفت: با توجه به نظر فدراسیون جهانی برای حضور در لیگ الماس به این مسابقات دعوت شده ام و تلاشم را خواهم کرد برای بازی های آسیایی محک جدی بخورم.

زمانی: حضور در لیگ الماس محک بسیار خوبی برایم خواهم بودمهدی زمانی دونده دو 400 متر رکورددار ایران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: برنامه اصلی من برای قهرمانی آسیاست و حضور در لیگ الماس محک بسیار خوبی برایم خواهد بود، قاعدتا شرکت کنندگان در این رقابت ها از بهترین های دنیا هستند و من برای بهبود رکوردم تلاش می کنم. 
 
وی در ادامه تصریح کرد: از فدراسیون می خواهم برنامه‌هایش را برای ورود وی المپیک خیلی زود آماده کند و در این راستا اخباری به گوشم رسیده که در حال انجام برخی از امور هستند. 
 
زمانی در پایان گفت: امیدوارم با کمک کمیته ملی المپیک موفق به کسب سهمیه برای حضور در المپیک ریو شویم و در دیگر تورنمنت‌های معتبر جهانی شرکت کنیم. 
 
شایان ذکر است: که این دونده کشورمان برای دومین بار در این رقابت های شرکت خواهد داشت که از جمعه 25 اردیبهشت در دوحه قطر آغاز می شود و زمانی امروز راهی معتبرترین لیگ دو ومیدانی خواهد شد. 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار