بازیکنان جوان منتظر دعوت کی‌روش باشند/هافبک مصدوم پرسپولیس در لیست کی‌روش

کارلوس کی‌روش برای هماهنگی اردوی تیم ملی راهی ترکیه شد و قرار است تا پایان هفته لیست جدید بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران را اعلام کند.

هافبک جوان و مصدوم پرسپولیس در لیست کی‌روشبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران طبق شنیده ها از منابع آگاه کی‌روش روز گذشته برای هماهنگی و قطعی کردن دیدارهای تدارکاتی راهی ترکیه شده تا از کمپ مورد نظر تیم ملی که قرار است به زودی در آن اردوی خود را برپا کند بازدید کرده و بر سر بازی‌های تدارکاتی نیز با مسئولان فوتبال ترکیه رایزنی کند و این طور که به نظر می‌رسد کی‌روش یکی از 2 کمپ باشگاه‌های گالاتاسرای یا فنر باغچه را در نظر دارد.

از طرفی دیگر سرمربی تیم ملی تا قبل از بازی‌های پایانی لیگ به ایران بازمی‌گردد تا لیست جدید خود را اعلام نماید تا بازیکنان راهی اردوی ترکیه شوند و سپس از آنجا برای دیدار مقابل تیم ازبکستان آماده شوند.

این طور به نظر می‌رسد فهرست اسامی ارایه شده از سوی کی‌روش برای اردوی تهران بیشتر متشکل از بازیکنان جوان خواهد بود خبری از لژیونرها یا بازیکنان تیم فوتبال نفت تهران و پرسپولیس نیست چرا که وجود برخی از مسابقات مانع از حضور این افراد در اردو می‌شود.

*هافبک جوان و مصدوم پرسپولیس در لیست کی‌روش

احمد نورالهی هافبک جنگنده سرخپوشان که در هفته‌های گذشته در رقابت‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا جزو بازیکنان تاثیرگذار پرسپولیس بوده است اما الان از گوشه و کنار شنیدیم که نورالهی جزو 50 نفری استکه در نامش در لیست جدید کی‌روش قرار گرفته است و همراه ملی‌پوشان 28 اردیبهشت به ترکیه خواهد رفت البته این بازیکن با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند و از ناحیه کتف دچار آسیب‌دیدگی شده است.

*نام دو رگه‌ای دیگر در لیست کی‌روش!

هاسه گاوا بازیکن فوتبال ایرانی - ژاپنی به کی‌روش چراغ سبز نشان داد.

بازیکن باشگاه سرزو اوزاکای ژاپن به شایعه حضورش در تیم ملی ایران دامن زده است. 
 
آریا جسور هاسه گاوا که پیش از این در خواست سرمربی تیم ملی را رد کرده بود حالا در تازه‌ترین اقدام خود به تیم ملی ایران چراغ سبز نشان داده است.
 
طبق شنیده‌ها از منابع غیر رسمی این بازیکن که در لیگ ژاپن شاغل است در لیست 50 نفره‌ی سرمربی تیم ملی جای دارد.

باید در طی روزهای آینده دید که این خبر به طور حتم صحت دارد یا خیر.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار