عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

سفر فواد معصوم به تهران موجب تقویت محور مقاومت خواهد شد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: سفر فواد معصوم به تهران موجب تقویت بیشتر محور مقاومت در منطقه غرب آسیا برای مقابله همه‌جانبه با حرکت‌ها و جنبش‌های مذبوح تروریستی و اسلام‌هراسانه در منطقه غرب آسیا خواهد شد.

"عوض حیدرپور" در گفت‌وگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به سفر فواد معصوم رییس جمهور عراق به ایران، این سفر را بسیار بااهمیت خواند و گفت: به نظر می‎رسد برهه زمانی فعلی، بسیار حساس و سرنوشت‌ساز بوده و سفر آقای معصوم، حلقه مکمل ارتباط تنگاتنگ میان دولت و ملت ایران و عراق در این شرایط است.

این عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: ایران در این سفر پشتیبانی همه‌جانبه خود را از ملت و دولت عراق اعلام خواهد کرد و این امر، قطعاً موجب دلگرمی بیستر عراقی‌ها در رویارویی سرسختانه‌تر با تروریست‎های بعثی- تکفیری و داعشی خواهد شد.

حیدرپور در ادامه تصریح کرد: آقای معصوم در این سفر با مقام معظم رهبری و دیگر مقامات بلندپایه نظام جمهوری اسلامی دیدار خواهد داشت و این ملاقات‌ها می‎توانند در تقویت سطوح همکاری‌های فنی، سیاسی و اقتصادی و نیز ارتقای میزان همدلی‌ها میان ایران و عراق بسیار موثر باشند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که این سفر بتواند موجب تقویت بیشتر محور مقاومت در منطقه غرب آسیا برای مقابله همه‌جانبه با حرکت‌ها و جنبش‌های مذبوح تروریستی و اسلام‌هراسانه در منطقه غرب آسیا شود.    

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار