افزایش چشمگیر مراجعات مردان جهت درمان و زیبایی پوست

شواهد نشان می‌دهند که مراجعات مردان به پزشکان و متخصصان جهت درمان و زیبایی پوست افزایش چشمگیری یافته که اغلب این مراجعات و درخواست‌ها مورد نیاز و ضروری نیست.

سپهر کامیاب متخصص پوست و مو در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران افزود: از جمله عادات نادرست بسیاری از افراد جامعه، اصرار و اقدام جهت انجام جراحی‌های زیبایی پوست است که متاسفانه در بین جوانان این مشکل بسیار شایع است.

وی با بیان اینکه یکی از علل بسیار مهم مراجعه افراد به متخصصان پوست ،زیبایی است، تصریح کرد: در گذشته زنان بیشترین مراجعان به متخصصان پوست و مو بودند، اما در چند سال اخیر آقایان نیز برای مواردی نظیر برطرف کردن چین و چروک‌های پوستی و زیبایی پوست صورت به پزشکان مراجعه می‌کنند.

کامیاب تاکید کرد: شواهد موجود نشان می‌دهند که مراجعات مردان به پزشکان و متخصصان جهت درمان و زیبایی پوست افزایش چشمگیری یافته که اغلب این مراجعات و درخواست‌ها مورد نیاز و ضروری نیست.

وی اظهار داشت: جنس پوست مردان با زنان در زمینه‌های مختلفی نظیر روشنی، رنگ و حتی در زمینه‌ درمان و نوع دارو متفاوت است و نباید مردان در زمینه‌ درمان‌های زیبایی اصرار بیش از اندازه و غیر منطقی کنند.

کامیاب گفت: در بسیاری از موارد مشاهده شده که انجام اعمال جراحی و زیبایی پوست در مردان، موجب بروز عوارض در آنها شده و زیبایی رنگ و چهره مردانه آنها را تحت تاثیر قرار می‌دهد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار