پایان روز اول مسابقات جودو قهرمانی آسیا:

فتحی‌پور، باخت و حذف شد

جودو کا وزن 73- کیلوگرم کشورمان با قبول شکست مقابل حریف کره‌ای از گردونه رقابت‌ها خارج شد.

فتحی‌پور، باخت و حذف شدبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در ادامه مسابقات جودو قهرمانی آسیاست در کویت مهدی فتحی‌پور پس از شکست حریف اردونی خود در نخست به دور دوم راه  یافت و به مصاف چانگ ریم از کره جنوبی رفت و با قبول شکست مقابل این حریف از دور رقابت ها کنار رفت تا ایران با حذف هر دو نماینده خود در روز اول به فردا امیدوار باشد.

*مسابقات جودو قهرمانی آسیا؛ فردا 3 نماینده جودو کشورمان روی تاتامی می‌روند

در ادامه مسابقات جود قهرمانی آسیا و در روز دوم جمالی، مولایی و محجوب به روی تاتامی خواهند رفت.
 
در ادامه رقابت‌های جودو قهرمانی آسیا که در القادسیه کویت در حال برگزار است فردا3 نماینده جودو کشورمان به روی تاتامی خواهند رفت. 
 
در وزن 81- میلوگرم سعید مولایی در دور نخست باید مصاف شائوتینگ از چین تایپه برود که در صورت پیروزی، در دور بعد باید مقابل نماینده چین قرار بگیرد. 
 
در زن 90- کیلوگرم محمد جمالی در دور نخست استراحت دارد و در دور دوم به مصاف کومار از هند می‌رود که در صورت پیروزی باید به مصاف برنده دیدار جودوکارانی از ژاپن و قطر برود. 
 
در وزن 100- کیلوگرم جودو محجوب در گام نخست به مصاف حریفی از سریلانکا می‌رود که در صورت پیروزی به مصاف برنده مبارزه بین جودوکارانی از قزاقستان و چین تایپه خواهند رفت. 
 
شایان ذکر است: تیم ملی جودو کشورمان در وزن 100-کیلوگرم نماینده‌ای ندارد و جمعه 25 اردیبهشت در مسابقات تیمی شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: جودو ، فتح پور ، حذف ، روز اول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار