محبوبیت از دست رفته رنو / بازخوانی یک قول بعید

اواسط فروردین بود که مدیرعامل شرکت نگین خودرو اعلام کرد: تمامی تعهدات به تاخیر افتاده این شرکت از سال گذشته تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری تحویل مشتریان خواهد شد.

محبوبیت از دست رفته رنو / بازخوانی یک قول بعیدبه گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ جمشید حسینی که در روز های پایانی سال گذشته، مدیر عاملی نگین خودرو را بر عهده گرفته است ضمن عذرخواهی از مشتریانی که در ماه های گذشته با تاخیر در تحویل خودروهای خود مواجه شده بودند،گفت:این شرکت نماینده رسمی یکی از بزرگترین برندهای خودروسازی اروپایی در ایران است و عدم انجام به موقع تعهدات باعث آزردگی خاطر مشتریان این شرکت شده است که بدون شک این اتفاق در سال جاری تکرار نخواهد شد.

حسینی با تاکید ویژه بر مشتری مداری در سال 94 تصریح کرد: به کلیه نمایندگی ها در ابتدای سال راهبرد جلب رضایت حداکثری مشتریان ابلاغ شده است و با تغییر نگرش و روش هایی که در نگین خودرو بوجود آمده است امیدوارم مشتریان نیز این تغییر را به خوبی در عملکرد شرکت احساس کنند.

این خبر در تاریخ 18 فروردین بود که در رسانه ها منتشر شد تا شاید مرحمی باشد بر زخم عمیق خریداران رنو از این شرکت ،حالا تنها 7 روز بهایان اردیبهشت باقی مانده و هنوز مشتریان از عملکرد این شرکت گله مندند.

در تماس با برخی از مشتریان این شرکت متوجه شدیم که مشتریان این شرکت هیچ گونه تغییری را حس نکرده اند. 

بر اساس این گزارش در یکی از این تالار های گفتگو عنوان شده است که خودروی خود را در تاریخ پنجم اسفند 93 تحویل گرفتم اما هنوز پلاک نشده است بعد از تماس با شرکت مسئولین عنوان می کنند تا 15 خرداد پلاک می شود این شخص می نویسد مگر مدیرعامل شرکت اعلام نکرده بود که تا 15 روز بعد از تحویل خودرو پلاک می شود؟ شخص دیگری می نویسد سود تاخیر واریز شده است اما حتی کمتر از 12 درصد است. نکته اصلی در پلاک شدن خودروهاست که مسئولین نگین خودرو از تبصره 13 می‌گویند.

برخی از مشتریان از بد فروش بودن این خودروها به خصوص فلوئنس سخن می گویند. دلیل این مشکل را نیز در خدمات پس از فروش ضعیف می دانند. با خواندن این گله ها و نقد و البته با شنیدن سخنان برخی از انها متوجه می شویم که این افراد به واقع برند رنو را دوست دارند اما رفتار این شرکت به گونه ای بوده که از رنو هم بیزار شده اند. برخی از آنها می گویند که در حدود 11 ماه در انتظار خودرو بوده ایم خودرویی که در بازار نمی توانیم آن را بفروش برسانیم.

به هر حال اینطور که از شواهد بر میاید یک هفته مانده به سر رسید وعده  مدیر عامل این شرکت هنوز این مشکلات مرتفع نشده و حال باید دید که در این هفت روز باقی مانده مشتریان راضی خواهند شد و به خودروی خود مي رسند.

گزارش: عمادالدین جعفری

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار