ماجدی: هفته پایانی التهاب دربی را گرفته است

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: با توجه به اینکه دربی امسال به پایان لیگ ختم شده است بنابراین تا حدودی این بازی از تب و تاب خواهد افتاد.

ماجدی: هفته پایانی التهاب دربی را گرفته استمیرشاد ماجدی در گفتگو با گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران دربی 80 اظهار داشت: دربی یک مسابقه جدا از مسابقات لیگ است اگر هر 2 تیم صدر و یا پایین جدول باشند این مسئله هیچ سودی برای هواداران نخواهد داشت در حال حاضر و با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته بازیکنان از لحاظ روحی و روانی در شرایط قابل قبولی دارند و امیدوارم در بازی پیش رو بتوانیم عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذاریم و بتوانیم لیگ را به خوبی به پایان برسانیم.

وی در خصوص وضعیت بازیکنان استقلال افزود: بازیکنان در شرایط خوبی به سر می‌برند و خوشبختانه دربازی مقابل پرسپولیس محروم و مصدوم نداریم و تمامی بازیکنان می‌توانند با صلاح دید کادر فنی به میدان بروند.

ماجدی در مورد وضعیت تمرین استقلال قبل از دربی افزود: با توجه به اینکه بازی با پرسپولیس آخرین دیدار ما در لیگ است تمرین استقلال پشت درهای بسته نیست و ما امروز بعد از آخرین تمرین در هتل المپیک حضور پیدا میکنیم.

وی در مورد برگزاری دربی در ‌آخرین روز لیگ عنوان کرد: به نظر من اگر دربی همانند سال‌های گذشته در اواسط بازی‌ها لیگ انجام می‌شد بهتر بود چرا که هواداران به خاطر کیفیت و حساسیتی که بازی دارد بیشتر به ورزشگاه می‌آیند اما چون دربی امسال به پایان لیگ ختم می‌شود تا حدودی این بازی از تب و تاب می‌افتد و متاسفانه این مسئله خوب نیست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار