سرمربی تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد:

حضور بازیکنان خارجی پتروشیمی قانونی نیست

سرمربی تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد گفت: طبق آیین نامه سازمان لیگ، حضور دو بازیکن خارجی پتروشیمی بندر امام ماهشهر در پلی آف قانون نیست.

حضور بازیکنان خارجی پتروشیمی قانونی نیستحمید رضا صابری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: طبق بند 3 آیین نامه سازمان لیگ فدراسیون تنیس روی میز ، هر یک از تیم‌های شرکت کننده  فقط تا پایان هفته سوم دور برگشت مرحله مقدماتی فرصت دارند تا بازیکن جا به جا کنند که برای لیگ بیست و سوم ضرغامپور، رئیس سازمان  لیگ به ما اعلام کرد 13 اسفند آخرین  فرصت معرفی بازیکن و نقل وانتقالات است.

 وی اضافه کرد: تیم پتروشیمی  بندر امام ماهشهر در آخرین فرصت نام دو بازیکن خارجی  از چین تایپه و ایتالیا را معرفی کرد، این در حالی است که اکنون در مرحله  پلی آف به جای این دو بازیکن، از دو پینگ پنگ باز چینی  و آلمانی استفاده خواهد کرد که از نظر ما غیر قانونی است.

 سرمربی تیم دانشگاه  آزاد که تیمش در مرحله مقدماتی صدرنشین لیگ بیست و سوم بوده است،‌ تصریح کرد: تیم پتروشیمی  بندر امام،‌در یک روز دو نامه ارسال کرده است که یکی از آنها از طرف مدیر عامل  باشگاه بوده و به احمد سعادتمند ،‌سرپرست فدراسیون ارسال شده است نامه دوم هم از طرف سرپرست باشگاه پتروشیمی  بندر امام خطاب به داریوش  ضرغامپور،  رئیس سازمان لیگ  نوشته شده است در نامه نخست مدیر عامل اعلام کرده که از دو بازیکن  خارجی استفاده می‌کند و نام آنها را هم درج کرده  اما در نامه دوم به رئیس  سازمان  لیگ گفته اند اگر آن دو بازیکن نیامدند از دو بازیکن خارجی جایگزین استفاده می‌ کنیم که این نامه از نظر ما قانونی نیست و قرار است از طریق سرپرست فدراسیون  این موضوع  را پیگیری کنیم.

 وی  خاطر نشان کرد:مشکل ما حضور بازیکن خارجی در لیگ نیست و اتفاقا از این موضوع استقبال می کنیم زیرا باعث می شود  تا کیفیت مسابقات بالا برود  و سطح بازیکنان  پیشرفت کند اما مشکل ما با اقدامات مخالف آیین نامه  است.

 صابری درباره میزان آمادگی شاگردانش قبل از اولین مسابقه مرحله پلی آف گفت: بازیکنان ما چند مرحله اردوهای آماده سازی را در شهرهای بابل و تهران پشت سر گذاشته اند و از نظر میزان  ‌آمادگی شرایط ایده آلی دارند روز جمعه 25 اردیبهشت ماه عازم تبریز هستیم تا با تیم شهرداری تبریز مسابقه دهیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، بازی ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار