قلعه نویی: از هواداران معذرت‌می‌خواهم چون در حقشان کوتاهی کردم

سرمربی استقلال گفت: از تمام کسانی که همراه تیم فوتبال استقلال بوده‌اند و هیچ‌وقت از آنها نامی برده نشد تشکر می‌کنم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ امیر قلعه نویی سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از دربی گفت: ابتدا تسلیت عرض می‌کنم به خاطر شهادت امام موسی کاظم(ع) و سپس تشکر می‌کنم از مدیران خودرو که در طی یک نظرسنجی  2 ماشین هدیه دادند.

وی افزود: از هواداران تشکر می کنم و معذرت می خواهم چون  نتوانستم چیزی را که لیاقتشان بود انجام دهم همین هواداران باعث شدند که ما شرمنده شویم تشکر می کنم از بازیکنانم شاید فردا وقت تشکر را نداشته باشیم از کارکنان کمپ ناصر حجازی و  تیم پزشکی تشکر می کنم که مخلصانه کار کردند و از افشار زاده که پدر ورزش است تشکر می کنم. 
 
سرمربی استقلال گفت: شرایط جدول تعیین کننده نیست برای هیچ کدام از تیم ها و امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم برانکو شخصی اخلاق مدار است و در تیم ملی از نظر فنی و اخلاقی الگو بود و خوشحالم که برگشته‌است. تیم پرسپولیس تیم خوبی است و از ما انگیزه بیشتری دارد، ما در این چند روز با بازیکنان کار کردیم. ما باید در بازی ارتباط نوری با خط حمله را قطع کنیم روی این زمینه کار کردیم و اعتقاد داریم که با این کار می توانیم موفق شویم. 
 
وی در خصوص آنالیزورها گفت: اگر آنالیز منصفانه باشد مگر می‌شود قبول نکنیم و در دو موضوع حرف حق و حرف هجو نمی‌توان حرفی زد خداوکیلی آنالیز خوبی بود من آنالیز را خودم ندیدم اما بچه ها به من گفتند که معلوم است که تیمی که نتایج را کسب کرده مشکل دارد من روی این مشکلات تاکید کردم و شرایط بازی فرق دارد. 

انتهای پیام/
برچسب ها: استقلال ، سرمربی ، لیگ ، برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار