ابن قاسم:

سرپیچی مسلمان از دستورات اسکوچیچ کذب است

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت :با توجه به اینکه زمان تمرینات تیم توسط سرمربی تغییر پیدا کرده بود به همین خاطر مسلمان نتواست خود را به تمرینات برساند و شایعه سرپیچی وی از سرمربی تیم کذب است.

حسین ابن قاسم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت تیم اظهار داشت : تمرینات منظم و قابل قبولی را پشت سر گذاشته ایم و درصدد هستیم تا برای تمرین بازیکنان محل مناسبی را در قم پیدا کنیم تا آنها بتوانند با آمادگی هر چه بیشتر به مصاف تیم حریف بروند .

وی بیان کرد : بازیکن محروم نداریم و تنها مهرداد جماعتی به دلیل مصدوميت نتواسته در چند دیدار تیم را همراهی کند اما امیدوارم این بازیکن باتوجه به صلاح دید اسکوچیچ بتواند در بازی فردا مقابل تیم صبای قم به میدان رود.

ابن قاسم در خصوص حاضر نشدن محسن مسلمان در تمرینات تیم اظهار داشت :با توجه به اینکه تمرینات تیم طبق روال گذشته در عصر انجام می‌گرفته اما روز گذشته اسکوچیچ سرمربی تیم تصمیم می‌گیرد که تمرینات صبح صورت انجام شود به همین خاطر مسلمان نتوانست خود را با پرواز صبح به تمرینات برساند و هرگونه سرپیچی وی از دستورات سرمربی کذب است و در حال حاضر این بازیکن به جمع دیگر بازیکنان اضافه شده است.

انتهای پیام/
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار