کارگردان نمایش خانه کاغذی مطرح کرد

نمایش خانه کاغذی به دنبال معنایی متفاوت از جنگ است

مهدی برومند کارگردان نمایش خانه کاغذی گفت: "خانه کاغذی" آدم هایی را روایت می کند که در نقطه مشترک با هم تلاقی دارند و نمایش به دنبال یافتن معنایی جدید از فضای جنگ است.

نمایش " خانه کاغذی " فضای هم‌زیستی انسان‌ها را در فضای جنگی بیان می‌کند مهدی برومند کارگردان نمایش خانه‌ی کاغذی، در گفتگو با خبرنگار تئاتر باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: " خانه کاغذی " آدم‌هایی را روایت می‌کند که در نقطه‌ی مشترک با هم تلاقی دارند و نمایش به دنبال یافتن معنایی جدید از فضای جنگ است.

وی ادامه داد: جنگ در این نمایش موجب هم‌زیستی آدم‌ها با یکدیگر می‌شود و نقدی به شرایط ضد جنگ دارد و همچنین این نمایش در نقطه‌ی مرزی اتفاق می افتد که زمان و مکان ندارد.

برومند افزود: شیوه‌ی بازی‌ها کاریکاتوری بوده و به نوعی نمایش کمدی سیاه است، اما متاسفانه در تبلیغات به گونه‌ای بیان شده که مخاطب تصور می‌کند نمایش خنده‌دار است در حالی که اینگونه نیست.

وی افزود: نمایش خانه کاغذی را سال 89 در کارگاه نمایش به روی صحنه بردیم و اجرای مجدد این کار با تغییرات بسیاری همراه بوده و به نوعی تولید جدید است.

برومند گفت: این کار را من با هزینه‌های شخصی به روی صحنه بروم و امیدواریم مخاطب بسیاری بسیاری برای دیدن این اثر به تماشاخانه باران بیایند.

وی در ادامه گفت: تا کنون 8 اجرا داشتیم اما هنوز کار بین مخاطبان تئاتر جا نیفتاده و پیش‌بینی می‌کنیم در روزهای آینده تماشاگران بیشتری خواهیم داشت.

برومند خاطرنشان کرد: نسیم ادبی، خسرو شهراز، محمد هادی عطایی و نوشین تبریزی بازیگران نمایش‌خانه کاغذی هستند و هر شب ساعت 19 در تماشاخانه‌ی باران به روی صحنه می‌رود. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار