اطلاعیه کانون هواداران تراکتورسازی برای دیدار با نفت صادر شد

کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی برای دیدار با تیم نفت تهران اطلاعیه ای 6 بندی صادر کرد .


 
در این اطلاعیه آمده است ؛


1- از هواداران محترم تقاضا می شود از ساعت 12 ظهر که بلیط فروشی آغاز می شود به تدریج وارد ورزشگاه شوند تا در نزدیکی های شروع بازی با تکمیل ظرفیت ورزشگاه شرمنده هواداران فهیم تیم نشویم .


2- خواهشمند است حدالامکان از آوردن خودروی شخصی خودداری نموده و از اتوبوس هایی که در میادین اصلی شهر برای اعزام هواداران به استادیوم در نظر گرفته شده است استفاده نمایند تا از ازدحام بیش از حد جلوگیری بعمل آید .


3- خواهشمند است از آوردن هرگونه ترقه و اشیای محترقه جهت جشن پیروزی خود داری نمایند زیرا از طرف سازمان لیگ آتش بازی کاملی برای این بازی در نظر گرفته شده است .


4- تقاضا می گردد با یگان ویژه و با ماموران امنیتی و انتظامی و عوامل اجرایی کانون هواداران جهت برقراری نظم و آرامش هرچه بیشتر همکاری لازم بعمل آورند تا در کمال آرامش مسابقه برگزار شود .


5- هواداران فهیم تیم پس از اتمام مسابقه آرامش خود را بدون در نظر گرفتن نتیجه دیدار حفظ نمایند تا مشکلی برای دیگرهواداران تیم پیش نیاید .


6- باتوجه به اتمام دیر هنگام بازی مواظب باشند در مسیر برگشت با توجه به تاریکی هوا خطری و حادثه ای در هنگام عبور از عرض اتوبان شهید کسایی متوجه خود و خانوادشان نشود .

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، فوتبال ، تراکتورسازی ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار