مدیر اجرایی اولین جشن عکاسان سینمای ایران:

نمایشگاه عکاسان سینما سندی معتبر و ماندگار است

حسن این نمایشگاه ثبت کار عکاسان فیلم به عنوان سند تصویری معتبر و ماندگار است .

مهدی دلخواسته دبیر اجرایی اولین جشن عکاسان سینمای ایران در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: در سال گذشته طبق جلسه ای که شورای مرکزی انجمن عکاسان سینمایی داشتند زمزمه هایی مبنی بر حذف سیمرغ بخش عکس از جشنواره ی فجر شنیده شد که با نامه نگاری و تلاش ما با دبیران جشنواره از این اتفاق جلوگیری کردیم و بعد از آن تصمیم گرفتیم سالانه برای یادآوری اهمیت عکاسی سینمایی جشنی در این زمینه برگزار کنیم.

وی خاطر نشان کرد: حسن این نمایشگاه ثبت کار عکاسان فیلم به عنوان سند تصویری معتبر و ماندگار است و از آنجایی که این اتفاق از لحاظ اقتصادی به طرق مختلفی می تواند درامد زایی داشته باشد ،امیدواریم مورد حمایت بیشتری واقع شود؛همچنین مسئولان دولتی نیز در این زمینه قول هایی داده اند که امیدواریم به آن ها وفا کنند.

دلخواسته افزود: این نمایشگاه و جشن به مدد انجمن عکاسان سینمایی و حمایت مادی و معنوی موسسه ی سینما شهر برگزار شد و امید بر این است که در دوره های بعد نیز این جشن اتفاق بیافتد.

وی تصریح کرد: ویژگی این نمایشگاه تخصصی بودن آن از لحاظ شرکت کنندگان است ،چرا که این اولین نمایشگاهی است که با حضور اکثر عکاسان فیلم در سینمای ایران برگزار می شود و شامل 52 مجموعه از حدود 32 عکاس است؛همچنین در بخش جنبی آن آثاری از انجمن های دیگر عکاسی نیز وجود دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار