استاد برجسته حوزه مروی گفت: با ریختن خون شیخ نمر، آل‌سعود در سراشیبی سقوط قرار گرفته و به زودی این رژیم ظالم و منحوس متلاشی می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد حسین بطحائی در گفتگو با خبرنگار قرآن و عترت باشگاه خبرنگاران با اشاره به نقش حوزه‌های علمیه در دفاع از شخ‌نمر اظهار داشت:حوزه‌ه‌های علمیه در طول تاریخ پشتیبان اهداف معنوی، روحی و نیازهای جوامع بشری بوده و در این مکتب و مکان مقدس از آیـت‌الله شیخ نمر که فارغ‌التحصیل همین حوزه بوده با آخرین توانش دفاع کرده و مخالفت خود را نسبت به اقدام ظالمانه آل‌سعواد انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: حوزه‌های علمیه ایران از این شاگرد مکتب امام صادق (ع) که در مبارزه علیه ابولهب و ابوبکرهای زمان خود ناملایمات را تحمل می‌کند دفاع کرده و نقش مثبت را از این زمینه ایفا می‌کند.

حجت‌الاسلام محمد حسین بطحائی خاطرنشان کرد: انگیزه آل‌سعود از صدور این حکم ظالمانه ضعیف بودن آن‌ها است به طوری که خاندان آل‌سعود در سراشیبی سقوط قرار گرفته و در بین ملت عربستان در ضعف و زوال قرار دارند و ان شا‌الله خیانت‌های یک قرن آن‌ها به زودی پایان رسیده و دست و پا زدن عبث آن‌ها هیچ فایده‌ای برای بقا نخواهد داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار