مدیر کل حراست وزارت ورزش و جوانان؛

وقایع بازی تراکتورسازی با نفت ریشه ورزشی و فنی دارد

مدیر کل حراست وزارت ورزش و جوانان گفت:قطعی شبکه‌های ارتباطی بعد از بررسی با حضور مسئولان استان و باشگاه فوتبال تراکتورسازی تبریز به اثبات نرسید و تنها یک مسابقه با مسایل فنی مربوط به آن افتاده است.

وقایع بازی تراکتورسازی با نفت ریشه ورزشی و فنی داردبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ رضا حسنی خو مدیر کل حراست وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: حساسیت زیاد روز آخر لیگ برتر فوتبال هم موجب جذابیت زیاد آن شد هم برخی حواشی را دامن زد که ریشه آنها از جمله بازی تراکتور سازی تبریز و نفت تهران فنی است.
 
مشاور وزیر ورزش وجوانان که برای تماشای بازی تراکتور و نفت به ورزشگاه یادگار امام تبریز رفته بود اضافه کرد : تیم فوتبال تراکتورسازی در خانه میزبان نفت تهران بود و استقبال گسترده و دور از انتظار مردم ورزش‌دوست تبریز از این بازی برای برگزار کنندگان قابل پیش بینی نبود . 
 
حسنی خو بتصریح کرد: اینکه گفته می‌شود اعلام نتیجه اشتباه در  ورزشگاه و اعلام آن به کادر فنی تیم تراکتور سازی با برنامه‌ریزی و ناشی از تبانی بوده صحت ندارد و اگر کسی مدرک مستندی دارد حتما برای برخورد با متخلفان ارائه کند.

وی افزود : قطعی تلفن‌ها ، موبایل ، شبکه ارتباطی و از جمله پخش تلویزیونی در ورزشگاه  بعد از بررسی ما با حضور مسئولان استان و باشگاه تراکتورسازی تبریز به اثبات نرسید و تنها یک مسابقه با مسایل فنی مربوط به آن در میدان اتفاق افتاده است.
حسنی خو از مدیران فوتبال دو باشگاه نفت و تراکتور سازی خواست با آرامش دادن به هواداران خود فرصت سوءاستفاده از جریان‌های ضد نظام و کشور را از آنها بگیرند و اگر مستندی دارند برای بررسی در اختیار سازمان لیگ قرار دهند.

مشاور وزیر ورزش و جوانان در پایان خاطر نشان کرد: تیم فوتبال تراکتورسازی به داوری بازی هم اعتراض دارد که  بررسی این موارد با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برتر است و امیدوارم زودتر برای پاسخگویی به هوادران و طرفدران این تیم‌ها و همینطور رسانه‌ها اقدام کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
بهگفته خود مربیان دوتیم نفت وتراکتور انها قصد داشتند به هر نحوی که بود از قهرمانی سپاهان جلوگیری کنند ولی خدا نخواست
Iran (Islamic Republic of)
هوادار تراختور
۲۲:۰۹ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
”البته با توجه به اینکه موبایل و اینترنت هم قطع بود این شایعه پراکنده شد“. این جمله ایست از زبان اقای کفاشیان،
اقای حسنی خو ،کفاشیان هم دروغ میگوید؟؟؟؟؟
Germany
تبریزلی
۱۵:۱۳ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
اگه چیزی غیر از این میگفتین تعجب میکردیم فوتبال سیاسی یعنی این
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
سپاهان با شایستگی و بدون هیاهو قهرمان شد.
اینی که میگند تیم باید شخصیت قهرمانی داشته باشه اینجاست.
Iran (Islamic Republic of)
حسین شیخ
۱۲:۴۳ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
حسنی خو: قطعی تلفن‌ها ، موبایل ، شبکه ارتباطی و از جمله پخش تلویزیونی در ورزشگاه بعد از بررسی ما با حضور مسئولان استان و باشگاه تراکتورسازی تبریز به اثبات نرسید
..................................................................
مدیر روابط عمومی سازمان لیگ در واکنش به شایعه ای که گفته شده این اطلاعات غلط به خاطر کنترل جو ورزشگاه و خروج داور و بازیکنان حریف از زمین بوده تصریح کرد:اصلا چنین مسائلی محال است که اتفاق بیافتد.

وی در پاسخ به این سوال که وسایل ارتباطی در دقایق پایانی قطع شده بود یا خیر بیان داشت: متاسفانه زمانی که هواداران برای شادی تیم خود به زمین بازی ریختند این مساله باعث شد که سیستم های استادیوم قطع شود .همچنین سیستم های صوتی دچار آسیب شد و برق باندهای صوتی نیز قطع گردید.
..............................................................
اگر این دو را بخوانید خواهید فهمید که هر کسی هر چیزی که بخواد میگه
اولا تضاد این دو جمله همینجا مشخصه
دوما در کجای دنیا ریختن هوادارا به زمین فوتبال باعث قطع وسایل ارتباطی میشه؟
من چند تا نظر گذاشتم لطفا حد اقل این یکی رو به نمایش بذارید لطفا
Germany
ناشناس
۱۲:۳۵ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
تا کور شود هر آنکه نتواند دید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
من خود در یکی از سایتها کلیپ از ورزشگاه یادگار امام دیدم که سخنگوی ورزشگاه اعلام میکرد از چمن خارج شوید تا مراسم قهرمانی را اجرا کنیم میتونین با ی سرچ کوچلو پیدا کنید متاسفانه ادرسش نمیدونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۳ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
نه حتما انتظار داشتین با اینهمه اصفهانی حاضر در فدراسیون و .... گزارشی علیه سپاهان تنظیم بشه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آخرین اخبار