رئیس اسپورت آکورد توماس باخ را متهم کرد

رئیس گروه اسپورت آگورد، رئیس کمیته بین المللی المپیک را به مانع تراشی متهم کرد.

رئیس اسپورت آکورد توماس باخ را متهم کردبه گزارش خبرتگار ورزشی باشگاه خبرنگاران مانویس ویزر رئیس گروه اسپورت آکورد که صدها فدراسیون بین المللی ورزشی در گروه خود خود جای داده است با انتقاد از توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک گفت: من تمام مسیرهای ممکن را برای داشتن رابطه ای سازنده با کمیته بین المللی المپیک امتحان کرده ام و همکاری های لازم را هم با عضای آن داشته و ارزش‌هایش را که شخصا به آن معتقد هستم حفظ کرده ام اما متاسفانه این کافی نبود است.

کمیته بین‌المللی المپیک هر آنچه که باید برای جلوگیری از سازمان دهی مستقل رقابت‌های چند منظوره ورزشی انجام داده و مانع تراشی های بسیار کرده است.

وی در ادامه افزود: چیزی که ما به آن احتیاج داریم داشتن اعتبار است و ما می‌توانیم در صورت داشتن اختلاف نظر هم، اتحاد داشته و اعتبارمان را حفظ کنیم به همین علت من از کمیته بین المللی المپیک می‌خواهم تا پیشنهادات مورد نظرش را روی میز گذاشته و آنها را مطرح کند تا ما هم در کنار آنها بتوانیم در جهت پیشبرد پروژه‌های پیش رویم.

 گفتنی است: ویزر‌ رئیس اسپورت آکورد بلافاصله از اظهار نظر توماس باخ که گفته بود فدراسیون بین المللی ورزشی خواهان این است که از قید اسپورت آکورد رها شود این طور واکنش نشان داد.

گفتنی است: اسپورت آکورد گروهی متشکل از فدراسیون های بین المللی ورزشی المپیکی و غیر المپیکی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار