حضور 170 شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه‌های حمل‌ونقل ریلی

سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت حمل‌ونقل ریلی در ایران با حضور 170 شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه ‌بین‌المللی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت حمل‌ونقل ریلی ایران (بزرگترین نمایشگاه ریلی خاورمیانه) امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل شرکت راه‌آهن و وزیر صنعت و برخی از روسای انجمن‌های مرتبط در محل دائمی نمایشگاه برگزار شد.

بر اساس این گزارش 170 شرکت داخلی و خارجی، نوین‌ترین تکنولوژی و تجهیزات و صنایع و خدمات حوزه حمل ونقل در معرض دید علاقمندان قرار گرفته که از این تعداد 20 شرکت خارجی است.

بر اساس این گزارش سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت حمل ونقل ریلی ایران با استقبال چشمگیر شرکت‌کنندگان خارجی و داخلی روبرو شد که از نظر متراژ 100 درصد و از نظر تعداد شرکت‌ها نیز 80 درصد نسبت به سال گذشته فزایش یافته است.

در این نماشگاه علاوه بر شرکت‌های داخلی ده‌ها شرکت خارجی از دیگر کشورها از جمله کشورهای آلمان، ترکیه، روسیه، چین، اتریش، اسپانیا، مالزی، هند، هونکونگ و ایتالیا و همچنین جدیدترین تولیدات و خدمات خود را ارائه کرده است.

این گزارش می‌افزاید در سومین نمایشگاه صنعت حمل ونقل ریلی انواع صنایع و خدمات مختلف ریلی، بخش مسافری درون شهری، برون شهری، باری، انواع واگن‌ها، واگن‌های نیرومحرکه، واگن مولد، واگن مونوری، لوکوموتیو برقی و دیزلی، قطعات مصرفی واگن‌های اتوبوسی، واگن‌های باری، شرکت‌های حمل ونقل خدمات ریلی شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش، خدمات تعمیر و نگهداری و خدمات بیمه‌ای به نمایش گذاشته می‌شود.

همزمان با برگزاری در سومین نمایشگاه صنعت حمل ونقل ریلی انواع صنایع و خدمات چهارمین کنفرانس بین‌المللی پیشرفت‌های اخیر در مهندسی راه‌آهن در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی برگزار می‌شود

گفتنی است این نمایشگاه از 27 اردیبهشت تا 30 اردیبهشت در نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: اقتصادی ، ریلی ، نمایشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار