در فاصله یک هفته مانده به پایان لالیگا؛

بارسلونا قهرمان لالیگا شد + جدول لالیگا

تیم فوتبال بارسلونا در فاصله یک هفته مانده به پایان لالیگا، قهرمان این رقابت ها شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران دیدار تیم های بارسلونا و اتلتیکو مادرید از ساعت 21:30 به مصاف هم رفتند که در نهایت بارسا با تک گل مسی پیروز میدان شد.

اتلتیکو:

اوبلاک، خوان فران، خیمینز، گودین، سیکیه را، آردا توران، ماریو سوارز، گابی، کوکه، ‏گریزمان، فرناندو تورس
 
بارسلونا:

براوو، دنی آلوس، پیکه، ماسکرانو، جوردی آلبا، بوسکتس، راکیتیچ، اینیستا، نیمار، سوارز، مسی

مهاجم ريز نقش بارسا تنها گل تيمش را به ثمر رساند تا بارسلونا به قهرماني در لاليگا برسد البته يك هفته به اتمام ليگ اسپانيا باقي مانده اما اختلاف امتياز شاگردان انريكه بيشتراز رئال مادريد دوم جدولي است .
 
نیمه اول این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت. در این نیمه ابتدا براوو با واکنشی دیدنی دروازه بارسا را نجات داد. در ادامه بارسلونا بازی را در دست گرفت و یک بار روی ضربه سر مسی که به دست گودین اصابت کرد می‌توانست صاحب پنالتی شود و در مرتبه دیگر که داور خطای بازیکن اتلتیکو روی دنی آلوز را خارج از محوطه جریمه اعلام کرد ضربه پنالتی دیگری را از دست داد. یک بار هم ضربه کاشته مسی به تیر افقی دروازه حریف برخورد کرد و شوت دیدنی آلوز دیگر فرصت بارسلونا در این نیمه بودند.

هر دو تيم نمايش مطلوبي در نيمه اول نبوديم و بارسلونا و اتلتيكو محتاط بودند البته حملات بارسلونا بيشتر بود . هدف انريكه گلزني در نيمه دوم بود و مسي در دقيقه 65 با پاس پدرو دروازه مادريدي ها را باز كرد و گل قهرماني تيمش. به ثمر رساند .

در دقيقه ٥٢ كوكه با سد راه مسي روي او خطا كرد واز داور كارت. زرد دريافت كرد .

حدود ٥٤ هزار نفر در ورزشگاه ويسنته كارون حضور داشتند و از نزديك شاهد بازي اين دو تيم بودند . در دقيقه ٦٨ ماريو سوارز جاي خود را راؤل گارسيا داد توران در دقيقه ٧٢ به بيرون رفت و مانجوكيچ براي اتلتيكو وارد زمين شد.

در دقيقه ٧٩ متيو به جاي جوردي آلبا به ميدان آمد .

تورس هم با عملكرد ضعيفش جاي خود را نيگز داد .

اينيستا هم در دقيقه ٨٤ به بيرون رفت و ژاوي براي بازي سازي وارد زمين شد .

رافينحا هم جايگزين راكيتيچ شد .
 
خشونت به سبك مسي

در دقايق پاياني بازي مسي و نيمار درگيري لفظي با بازيكنان اتلتيكو و به ويژه گودين داشتند كه در نهايت داور بازي به مسي كارت زرد داد اولين بار بود كه مسي حسابي عصبي بود .
 
 
خطاهاي زياد اتلتيكو

بازيكنان اتلتيكو با خشونت زياد در زمين حاضر شدند و بارها بازيكنان بارسلونا را سر نگون كردند در كل شاگردان سيموءه تعداد خطاهايشان بيشتر بود .
 
ماينكو و قضاوت ضعيف

داور بازي ماينكو بود و عملكرد مناسبي در بازي نداشت و به دفعات در قضاوتش اشتباه كرد و موجب ناراحتي بازيكنان شد
 
تيكه هاي فردوسی پور از تبريز به اسپانيا رسيد

نكته قابل توجه بازي تيكه هايي بود كه عادل فردوسي پور مي انداخت. در پي اتفاقات در تبريز و اعلام نتيجه نادرست، فردوسی پور هم ميگفت فرزند انريكه سر مربي بارسا نتيجه اشتباه را به رئالي ها بدهد.

بارسلونا قهرمان لالیگا شد

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار