رئیس کمیسیون قرآن وعترت مجلس گفت: کمیسیون قرآن و عترت در اکثر جلسات مسابقات شرکت داشته و هم نشستی با مسابقه دهندگان و داوران هم داشته و به طور کلی مجلس بر این مسابقات نظارت دارد.

نظارت کمیسیون قرآن و عترت بر این مسابقات بین المللی قرآن/ تحصیل رایگان قاریان ومعافیت مالیاتی موسسات قرآنی کشورلاله افتخاری در گفتگو با خبرنگار قرآن و عترت باشگاه خبرنگاران با اشاره به برنامه و قرآن و عترت مجلس اظهارداشت: در کمیسیون قرآن و عترت مجلس ما هم برای برنامه ششم پیشنهاداتی و مطالباتی را برای بودجه 94 قرآن کشور برای ترویج فرهنگ قرآنی ارائه کرده‌ایم. 

وی بیان کرد: ما برای سال 94 هم در قسمت توزیع بودجه و همچنین در تعیین اولویت‌های قرآنی کشور، نظارت بر عملکرد مسئولان داشته و با طبع ما درصدد گسترش فرهنگ نورانی قرآن  کشور هستیم. 

عضو کمیسیون قرآن و عترت با اشاره به امکانات جامعه قرآنی ابراز داشت: ما برای اساتید قرآن و قاریان گرامی تحصیل رایگان را در مجلس به تصویب رسانده و یکسری معافیت‌هایی را برای موسسات قرآنی کشور در نظر گرفته و در کل توزیع عادلانه بودجه که توسط کمیسیون قرآن و عترت برنامه ریزی شده و ان شاءالله به طورکامل اجرا می‌شود. 

لاله افتخاری در پایان اضافه کرد: من و افراد عضو کمیسیون قرآن و عترت در اکثر جلسات شرکت داشته و حتی امروز هم نشستی با مسابقه دهندگان و داوران داشته و به طور کلی مجلس بر  این مسابقات نظارت داشته و بعد از اتمام این دور گزارش عملکرد گرفته می‌شود. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار