بلاتر: بیایید برای فوتبال، برای جهان و برای فیفا با هم باشیم

رئیس فدراسیون جهانی فوتبال در پیام خود تأکید کرد که باید به یکدیگر اجازه دهیم منابع، دانش و فرصت ها در میان همه به اشتراک گذاشته تا باعث پیشرفت هرچه بیشتر شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ جوزف سپ بلاتر- رئیس فدراسیون جهانی فوتبال در پیامی به تمام فدراسیون های عضو نوشت: 

در طول ماه های گذشته من در 5 کنگره کنفدراسیون ها به عنوان مسئول فدراسیون جهانی فوتبال حضور داشتم. به راستی اتحاد، همبستگی و وحدت میان شما مهمترین مسائلی بود که در کنگره های آسونسیون، وین، قاهره، باهاما و بحرین شاهد بودم. همچنین با وجود اینکه در کنگره کنفدراسیون فوتبال اقیانوسیه که ژانویه برگزار شده بود، حضور نداشتم؛ اما ایمان دارم که روحیه وحدت و یکپارچگی مثل همیشه بر امور حاکم بوده است. از همه شما به خاطر اعتماد، تعهد، تلاش و پشتکارتان تشکر و قدردانی می کنم. 

"نمایش همبستگی به یکدیگر" چراغی است که ادامه راه را برایمان هموار خواهد ساخت. به یکدیگر اجازه دهیم که منابع، دانش و فرصت ها در میان همه به اشتراک گذاشته تا باعث پیشرفت هرچه بیشتر شود. همانطور که می دانید فوتبال فراتر از یک بازی است. فوتبال حتی در سخت ترین شرایط امیدها را زنده، پل های مؤثری را ایجاد و یکپارچگی میان همه مردم را بیشتر خواهد کرد.

در ادامه راه هنوز کارهای زیادی در زمینه های مختلف وجود دارد که باید انجام شود، همچون سرمایه گذاری در بخش آموزش و توسعه فوتبال بانوان، تلاش در راستای از بین بردن نژادپرستی و تبعیض ها، حفاظت از امنیت بازیکنان، مبارزه با دست کاری بازی ها، تحکیم روابط با شرکای تجاری و تقویت فوتبال حرفه ای در سطح جهان.

اجازه دهید تا در اینجا مجدداً شعارمان را تکرار کنم: "توسعه فوتبال، لمس جهان و ساخت آینده ای بهتر" و اما این را بدانید که صرفاً به تکرار این آرمان بسنده نکنیم. بیایید با یک رهبری صحیح، هماهنگی و یکدلی را از طریق دست صلح دادن ترویج داده و در راستای ایجاد جهان به مکانی بهتر تلاش کنیم.

در حال حاضر 209 فدراسیون عضو، حدود 300 میلیون نفر عضو فعال و 1.6 بیلیون نفر در حوزه های مرتبط با فوتبال به صورت مستقیم و غیرمستقیم در حال فعالیت هستند. ما می توانیم و باید نقش مؤثری در سطح جهان داشته باشیم. بیایید با هم باشیم؛ برای فوتبال، برای جهان و برای فیفا.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار