عباسی:

به خاطر رئیس جمهور سکوت کردم/ به اتفاقات تبریز مشکوک هستم

مدیرعامل تیم تراکتورسازی گفت: اطلاعاتی در دست دارم که ثابت می کند دخل و تصرفی در نتایج هفته پایانی و عدم قهرمانی تراکتورسازی وجود داشته است.

سعید عباسی در گفتگو با   خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ اظهار داشت:
من اطلاعات زیاد و خوبی در این مورد دارم ولی به دلیل مسائل امنیتی و سفری که رئیس‌جمهور به تبریز دارند فعلا سکوت کردم ولی به زودی موضوع شکل تازه‌ای به خود می‌گیرد.

وی ادامه داد: معتقدیم دخل و تصرفی در قهرمانی سپاهان وجود داشت. من معتقدم این اتفاقات کاملا مشکوک بود. من مدارک زیادی دارم و خیلی چیزها در این مورد می‌دانم ولی فعلا صلاح نیست چیزی بگویم.

مدیر عامل تیم تراکتورسازی افزود: ما موضوع را رها نکردیم بلکه به جد پیگیر هستیم. یکی از نمایندگان ارومیه در مجلس در حال پیگیری موضوع هستند و ما قطعا این موضوع را به نتیجه می‌رسانیم ولی فعلا قصد نداریم مدارکمان را رسانه‌ای کنیم.

وی در مورد شایعه سازی پسر تونی و قطع بودن اینترنت گفت: نه اصلا این حرف ها نیست و پسر تونی چیزی نگفته است. ما بر اساس اطلاعاتی که داریم به این موضوع مشکوک هستیم و به جد پیگیری می کنیم. از طرفی اینترنت ورزشگاه واقعا قطع بود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهرام
۱۸:۳۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
کادر فنی حرفه ای، کادریه که توی یه بازی حساس یه گوشی تلفن بگیره دستش و از اول تا آخر از جریان بازی رقیب مطلع باشه.مثل کادر فنی رئال.این که دیگه ربطی به تاکتیک و سیستم نداره.هر کسی هم میتونه انجامش بده.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۹:۲۷ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
در جواب آقا محسن باید بگم که همون بهتر که اهل فوتبال نیست ، چون چیزی نوفهمه
تراکتور حالا تو بازی آخر می بایست میبرد تا قهرمان شه والا اگه قرار بود از دو هفته مانده به پایان بازی ها قهرمان بشه آقایان از دو هفته قبل این بساط رو راه مینداختند
Germany
مرتضي
۱۶:۵۷ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
بگم بگم راه ننداز!
اگه عرضه داشتي توي شهرخودت كلاه گشادسرخودت وچندين ميليون ترك نميگذاشتند! تاوقتي خائن وبي لياقت مابينمان است تاآخرعمرهمينيم!
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۲:۴۶ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
میگن کار تاج بوده دیگری میگه اینترنت رو از مخابرات قطع کردن .خلاصه خدا ختم به خیر کنه حق تراکتور خورده شد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
پازل داوری را کامل کنید نقطه اصلی انجاست حاشیه ها برای گمراه کردن اصل قضیه است البته اراده بسیار قوی لازم است.(بررسی داوریهای 6 هفته اخر تیم های مورد دار)
Iran (Islamic Republic of)
باران
۱۱:۵۷ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
به خدا حلالتون نمیکنیم اگر از علت این وقایع مطلع باشید و حرفی نزنید...... اگر اینطور باشه میسپریمتون به خدا.... هواداران تراکتورو مسخره سکوت خودتون نکنید....
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۶:۰۹ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
خود نود مافیاست یه جوریایی. خودش که نمی تونه زنگ بزنه باید نود زنگ بزنن. خودشون میخان تارکتورو ببرن تو حاشیه. وگرنه سرپرست تیم یا مدیر روابط عمومی ام می تونن پاسخ گو باشن. به نظر من از عمد سراغ تراکتور نرفت
Iran (Islamic Republic of)
رجب
۱۱:۱۲ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
شما بودنت یا نبودنت مگه فرقی میکنه دیشب نود کجا بودی؟عجب دفاعی از حق تراکتور کردی
Iran (Islamic Republic of)
kupal63
۱۰:۴۲ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
کی انشالله؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بگو ابروی این داور بره. مسولین فدراسیون که فقط حرف عوض میکنن
Iran (Islamic Republic of)
پرویز
۱۰:۱۶ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
با سلام آقای عباسی خسته نباشید علت اصلی و مسبب این کارها بی کفایتی مسولین تربیت بدنی خودمون هست پیگیر شوید لطفا حداقل به خاطر آبرو و حیثیت خودتون چون سکوت کنید چندین سال وجدانتون ناراحتتون می کنه و این که شاید اصلا تقیر افتاد گردن شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۷ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
ما دیگر از شعار دادن خسته شده ام اگر اطلاعاتی داری همین الان بگو. اگر فسادی بوده است که هست همین الان گفتن بهتر است و مردم بیشتر می پسندند تا همین الان رو شود و همه چیز روشن شود. امنیت با شفافیت بدست نمایید و نه با مخفی کردن حقایقی که همگی به پشت پرده آن واقفند.
Iran (Islamic Republic of)
جعفر
۰۹:۰۲ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
احسنت .
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۰۸:۴۳ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
این حرف ها واسم آشناس!! بگم بگم !!
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
هوادار
۰۳:۵۹ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
عباسی جان نوش دارو بعد از مرگ سهراب ؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
امير
۲۰:۰۲ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
بهروان نماينده فدراسيون اون خبررا به نيمكت تراكتورداد
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۲:۵۳ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
ببینید من اصلا طرفدار هیچ تیمی نیستم و اصلا با فوتبل ایرانی کاری ندارم ولی این افراد بجای اینکه قهرمانی یک تیم را لوث جلوه بدهند و آن را سیاسی بدانند بروند و ببینند مشکلات فنی تیمشان چی بوده که اصلا قهرمانیشان به هفته آخر رسیده به نظر من اگر تراکتور لیاقت قهرمانی داشت باید یکی دو هفته پیش به قهرمانی میرسید نه اینکه چشم به مساوی کردن یک تیم دیگر داشته باشه مطما هر تیمی که لیاقت داشته باشه قهرمان میشه اصلا شرایط نفت و تراکتور یکی بود پس چرا کسی دلش به حال نفت نمی سوزه و کسی دنبال ارزشهای نفت نیست پس میشه نتیجه گرفت اعمال مدیران تراکتور و رسانه ها بیشتر جنبه سیاسی و دست های پشت پرده هست نه قهرمانی سپاهان
آخرین اخبار