«عصر یخبندان» ماه مبارک رمضان اکران می‌شود

منصور لشگری قوچانی گفت: با آغاز ماه مبارک رمضان «عصر یخبندان» اکران خواهد شد و بلافاصله بعد از آن «کوچه بی‌نام» به روی پرده نقره‌ای خواهد رفت.

منصور لشگری قوچانی تهیه‌کننده سینما در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران، درخصوص وضعیت اکران دو فیلم «عصر یخبندان» و «کوچه بی‌نام» گفت: با آغاز ماه مبارک رمضان «عصر یخبندان» و بلافاصله پس از تمام شدن آن " کوچه بی‌نام " اکران خواهد شد.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه به هیچ یک از دو فیلم ممیزی خاصی نخورد. تهیه‌کنندگان باید بدانند این کشور قانون دارد و کسی نباید روی خط قرمزهای نظام دست بگذارد. وظیفه‌ی سینماگر بیان معضلات جامعه با عبور از خط قرمزها است.

تهیه کننده «خط ویژه» پیرامون دبیر جدید جشنواره فجر خاطرنشان کرد: علیرضا رضاداد زحمت خودش را کشید و از او تشکر می‌کنم و برای دبیر جدید جشنواره فجر آرزوی موفقیت دارم. متاسفانه در سی‌وسومین دوره جشنواره‌ی فیلم فجر به دو فیلم«عصر یخبندان» و «کوچه بی‌نام» که تنور جشنواره را گرم نگه‌داشته بودند کم‌لطفی و حق فیلم «عصر یخبندان» به شدت پایمال شد.

قوچانی در پایان اظهار داشت: من تنها به عشق مردم و برای آن‌ها فیلم می‌سازم و اگر جایزه بگیرم خوشحال می‌شدم اما رضایت مردم برایم مهمترین چیز است. خوشبختانه در اکران‌های دانشجویی جشنواره استقبال بی‌نظیری از دو فیلم ما شد و امیدوارم با اکران آن‌ها مردم به سینما بروند و با دیدن فیلم‌ها لذت ببرند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار