مسابقات جهانی تکواندو-روسیه؛

خلیفه: حقانیت تکواندو به همگان اثبات شد/ خدابخشی به المپیک فکر کند

مربی سابق تیم ملی تکواندو گفت: با قهرمانی تیم ملی ایران حقانیت و توانایی تکواندو‌کاران ما به همگان اثبات شد.

خلیفه: حقانیت تکواندو به همگان اثبات شدسیدنعمت‌‌اله خلیفه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: تیم بسیار خوب و یک دستی داشتیم و هماهنگی تکواند‌وکاران با مربیان نیز باعث شد تا در نهایت موفقیت حاصل شود. ما به قهرمانی دست یافتیم تا دوباره به همگان حقانیت تکواندو ایران اثبات شود.
 
وی افزود: تک ‌تک تکواندوکاران عملکرد بسیار خوبی داشتند و حتی بازیکنانی که در مبارزات خود مغلوب شدند، نیز اختلافشان کم بود.
 
وی عنوان کرد: سجاد مردانی، امید عمیدی، علیرضا نصر‌آزادانی و محمد کاظمی که بازی‌های خود را واگذار کردند، همگی در مقابل حریفشان به خوبی ظاهر شدند و تنها با اختلاف بسیار ناچیزی مغلوب شدند.
 
سرمربی تیم تکواندو دانشجویان گفت: باید توجه داشته باشیم که تمامی تیم‌ها برای قهرمانی و کسب بهترین نتیجه به این میدان آمدند و قرار نیست که تکواندوکاران همه دنیا جلوی بازیکنان ما دست و پا بسته بازی کنند.

* خدابخشی می‌تواند از حالا به المپیک فکر کند
 
سر‌مربیگری تیم تکواندو دانشگاه آزاد، درباره عملکرد مهدی خدابخشی از تکواندوکاران دانشگاه گفت: خوشبختانه مهدی عملکرد بسیار خوبی داشت و با شکست "استیون لوپز" آمریکایی قهرمان جهان و المپیک به مرحله نیمه نهایی راه یافت. کسب طلای جهان وی در این دوره دور از دسترس نیست.
 
وی ادامه داد: مهدی خدابخشی بین چهار نفر اصلی شانس حضور در المپیک ریو است و با توجه به موفقیت‌هایش  حالا می‌تواند به المپیک فکر کند. علاوه بر او تیم ایران شایستگی حضور در المپیک ریو را دارد.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، ورزش ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار