ادامه واکنش ها به خرید هواپیماهای مسافربری از سوی ایران:

انتقاد رژیم اشغالگر صهیونیستی از ناتوانی آمریکا در اجرای تحریم های ضد ایرانی

یکی دیگر از مقام های رژیم صهیونیستی به تازگی از شکست نظام تحریم ها و ناتوانی دولت آمریکا در پیشبرد اقدامات خصمانه علیه ملت ایران انتقاد کرد.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز، یکی از مقام های رژیم صهیونیستی امروز دولت آمریکا را برای موفقیت ایران در خرید چندین فروند هواپیمای مسافربری به باد انتقاد گرفت و از ناکارآمدی تحریم های آمریکا علیه ایران صحبت کرد.

این صهیونیست، که تنها به شرط مخفی ماندن نامش حاضر به مصاحبه شد، با ادعای نقض قوانین از سوی شرکت هواپیمایی ایرانی ماهان، از سهل انگاری ایالات متحده و ناتوانی آن در اجرای تحریم های وضع شده به شدت انتقاد کرد و گفت این مسئله نشان می دهد آمریکا در آینده نیز در بازیابی و ترمیم نظام تحریم های ضد ایرانی عاجز خواهد بود.

رژیم صهیونیستی به عنوان تنها دارنده تسلیحات کشتار جمعی هسته ای در منطقه خاورمیانه، مدعی است که نیروهای اطلاعاتی آن رژیم قبل از عقد قرارداد فروش هواپیماهای مسافربری مذکور به ایران، به دولت آمریکا هشدار داده بودند؛ اما دولت "باراک اوباما" همچنان در جلوگیری از فروش این هواپیماها به ایران ناکام مانده است.

وزیر راه و شهرسازی ایران، 11 مِه (21 اردیبهشت) رسماً اعلام کرد کشورش در سه ماه اخیر مجموعاً موفق به خرید 15 فروند هواپیمای مسافربری شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار