لغو عرضه خدمات داروخانه 13 آبان به بیمه شدگان!!

مشكلی كه قرار است دودش به چشم مردم برود / عرضه خدمات دوره ای به صورت آزاد!

قائم مقام وزير بهداشت: مشکلاتی میان "بیمه گزار" و "داروخانه 13 آبان"، وجود دارد اما قرار نیست در عرضه خدمات به بیمه شدگان اخلالی ایجاد شود.

مشكلي كه قراراست دودش به چشم مردم برود / ارائه خدمات دوره ای به صورت آزاد
به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ مشکل بیمه گزار و داروخانه 13 آبان که انگار قراره دودش در چشم بیمه شوندگان برود، مشکلی که داروخانه 13 آبان آنرا قطع خدمات شرکت بیمه گذار در پرداخت حق بیمه داروها عنوان می کند.  
 
موضوعی که باعث می شود مردم با توجه به داشتن دفترچه بیمه تامین اجتماعی خدمات درمانی و دفترچه نیروهای مسلح داروهای خود را به صورت آزاد در این داروخانه تهیه کنند.
 
اما ایرج حریرچی قائم مقام وزارت بهداشت در این خصوص می گوید: درست است که در حال حاضر مشکلاتی بین سازمان بیمه گر و داروخانه 13 آبان وجود دارد اما تمام سعی ما براین است که هیچ اخلالی در این خصوص ایجاد نشود.
 
وی در ادامه درباره پرداختی دولت به شرکت های بیمه گزار عنوان کرد: در حال حاضر تمامی پرداختی ها تا دی ماه به حساب استان ها و داروخانه ها واریز شده است.
 
وی در ادامه تصریح کرد: البته تاخیر دو سه ماهه در پرداخت حق بیمه ها امری معمول است و گاه پیش می آید بعد از گرفتن صورت حساب ها حداقل 60 درصد آن نقد می شود و مابقی آن در یک فاصله معمول پرداخت می شود و ان شالله این مشکل هم به زودی برطرف خواهد شد.
 
حالا هر چیزی که هست ما امیدواریم که هر چه زودتر این بدهی ها پرداخت شود چرا که هر کسی از پس هزینه های سنگین دارو آن هم به نرخ آزاد برنمی آید. 

گزارش احسان رمضانی

انتهای پیام/  

برچسب ها: مشکل ، بیمه ، بهداشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار