یزد؛

برگزاری شوراي هماهنگي مبارزه با موادمخدر یزد

جلسه شوراي هماهنگي مبارزه با موادمخدر یزد با حضور استاندار يزد، معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار، فرمانده نيروي انتظامي استان و دبير و افراد عضو اين شورا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یزد؛ استاندار يزد گفت: مديريت منسجم و هماهنگ و عزم و اراده قوي در سطح استان براي مبارزه با موادمخدر وجود دارد و اين نيت الهي همه شما عزيزان است كه در كشف موادمخدر و درمان معتادين توفيقات خوبي داشته ايم.

سيدمحمد ميرمحمدي افزود : باتوجه به راه اندازي كمپ نگهداري معتادين و زمان زيادي كه از راه اندازي آن نمي گذرد، در درمان معتادين باتوجه به امكانات كمي كه بوده موفقيتهاي خوبي داشته ايم.

وي ادامه داد: معتاديني كه متأسفانه به اين بيماري دچار شده اند انسان هستند و شايسته است به نحوي آنها را تحت درمان قرار دهيم و سلامتي را به آنها بازگردانيم.

ميرمحمدي عنوان كرد: متأسفانه خيلي از معتادين هويتشان معلوم نيست و معتاديني كه داراي هويت هستند بايد براي آنها دفترچه درمان صادر شود.

استاندار يزد گفت: ايجاد اردوگاه زندانيان موادمخدر و جداسازي آنها از ساير زندانيان از كارهاي ضروري است كه بايد سايت آن پيش بيني شود و براي نيازهاي اعتباري آن اقدام نمائيم.

ميرمحمدي ادامه داد : اگر ريشه كني اعتياد را به صورت جدي دنبال كنيم بسياري از هزينه هاي جامعه ما كاهش مي يابد.

 در ابتداي اين جلسه محمدعلي طالبي معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد گفت : با همكاري استانهاي كويري و مديريت وزارت كشور و هماهنگي كه با دستگاههاي مختلف امنيتي و انتظامي صورت گرفته طرح مشتركي به نام "طرح امنيت كوير" در حال تهيه است كه استان يزد هم ديدگاههاي خودش را در رابطه با اين طرح ارائه داده و طرح امنيت كوير براي ابلاغ به دستگاههاي مرتبط وارد مرحله نهايي شده است.

همچنين در اين جلسه سردار كاكاوند فرمانده نيروي انتظامي استان از كشف و توقيف 6 تن انواع موادمخدر در استان در 2 ماهه سال جاري خبر داد و گفت: نسبت به مدت مشابه در سال گذشته با افزايش 129 درصدي در كشف موادمخدر در استان روبرو بوده ايم.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.