کفاشیان:

وزیر پشتیبان فوتبال است/ تصمیمات در مورد داوران را امروز اعلام می‌کنیم

رییس فدراسیون فوتبال گفت : نکاتی که گودرزی مطرح کرد ماحصل نشست من و کارشناسان فدراسیون با معاون قهرمانی وزارت ورزش بود و تصمیم نهایی در مورد داوران را امروز اعلام می کنیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛علی کفاشیان با تشکر از توجه رئیس جمهور و دولت به موضوع فوتبال گفت :  نکاتی که دکتر گودرزی مطرح کرد ماحصل نشست من و کارشناسان فدراسیون با سجادی معاون قهرمانی وزارت ورزش بود و بنا شد برای جلوگیری از پراکندگی نظرها فقط وزیر در مورد مسایل فوتبال تبریز صحبت کند.
 
رئیس فدراسیون فوتبال افزود : بهرحال اشتباه داوری محرز است ولی همانطور که وزیر هم اعلام کرد تعمدی در کار نبوده است و تصور می کنم تصمیم نهایی در مورد داوران تراکتورسازی تبریز و نفت تهران را امروز و بعد از جلسه با کمیته داوران اعلام کنیم.
 
علی کفاشیان از ورود وزیر ورزش و جوانان برای مسایل فوتبال تبریز تشکر کرد و گفت : همه ما خانواده بزرگ ورزش هستیم و گودرزی به عنوان بزرگتر و راهنمای همه فدراسیون ها و مسئول ورزش کشور نقش مهمی در حمایت از ورزش و بخصوص فوتبال دارد. رئیس فدراسیون فوتبال افزود : همانطور که در جام جهانی ، جام ملتهای آسیا از این رشته حمایت کرد این بار هم در ورود به مسایل بازی تراکتور و نفت ، فدراسیون را در حل مشکلاتش یاری کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار