با حضور نمایندگان بیش از 180 حزب و تشکل سیاسی؛

مجمع عمومی فوق‌العاده خانه احزاب، امروز برگزار می‌شود

مجمع عمومی فوق‌العاده خانه احزاب، امروز (پنجشنبه) با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور برگزار می‌شود.

مجمع عمومی فوق‌العاده خانه احزاب در وزارت کشور برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکلهای باشگاه خبرنگاران، مجمع عمومی فوق العاده خانه احزاب، صبح امروز (پنجشنبه 31 اردیبهشت) با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور برگزار می‌شود. 
 
در این مراسم ، 180 حزب و تشکل سیاسی و صنفی حضور دارند و قرار است در مورد خانه احزاب تصمیم‌گیری شود. 
 
گفتنی است بازگشایی خانه احزاب از وعده های انتخاباتی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 و همچنین از اولین موضوعاتی بود که بلافاصله بعد از استقرار وزیرکشور دولت یازدهم در ساختمان فاطمی به طور جدی پیگیری شد.

در راستای همین تلاش ها بود که پس از برگزاری دو نشست میان رحمانی فضلی و نمایندگان احزاب با هماهنگی وزارت کشور و با هدف برگزاری مجمع عمومی و احیای خانه احزاب در اسفندماه 92 ، کمیته اجرایی احیای خانه احزاب تشکیل شد؛ این کمیته هشت نفره، شامل 4 اصلاح طلب اعم از موسوی تبریزی، فاطمه راکعی، یدالله طاهرنژاد و امرالله شیخیانی و یک اصول‌گرا اعم از حسن غفوری فرد، و همچنین 3 اعتدال‌گرا از جمله سیدمحمد میرمحمدی، پورنامدار و اسلامی تبار بود.

با این وجود اما یک ماه بعد، خبرهای تازه ای از روند بازگشایی خانه احزاب به گوش رسید.

در حالی که رفتن میرولد معاون سیاسی وزیر کشور و غیبت 9 ماهه این معاون وزیر کشور، خلل جدی در روند بازگشایی خانه احزاب ایجاد کرده بود، آمدن محمدحسین مقیمی به عنوان معاون سیاسی جدید رحمانی فضلی بار دیگر پیگیری‌های تشکیل مجمع عمومی خانه احزاب را جدی تر کرد.

حالا باید منتظر ماند تا معلوم شود تشکیل این مجمع عمومی مُهر تاییدی بر گمانه‌های از میان برداشته شدن اختلافات اصولگرایان و اصلاح طلبان و بازگشایی خانه احزاب هست یا خیر.

انتهای پیام/
برچسب ها: مجمع ، احزاب ، خانه ، تشکل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار