کفاشیان:

حسین عسگری کنار گذاشته شد/قهرمانی سپاهان قطعی است

رییس فدراسیون فوتبال گفت: پس از جلسه‌ای که با کمیته داوران داشتیم به نتیجه رسیدیم حسین عسگری از دپارتمان کنار گذاشته شود.

کفاشیان:حسین عسگری کنار گذاشته شد
علی کفاشیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در جلسه با کمیته داوران در دو زمینه به نتیجه رسیدیم که ابتدا حسین عسگری از دپارتمان داوری کنار گذاشته شود تا در مورد چینش داوران اختلاف نظری وجود نداشته باشد و تصمیم گیرنده نهایی اصفهانیان رییس کمیته داوران باشد.

وی در مورد اتفاقات تبریز اظهار داشت: تصمیمی که در مورد داوری بازی تراکتور و نفت تهران گرفته شد مبنی بر این است که کمیته داوران با داور این دیدار علیرضا فغانی برخورد لازم را انجام دهد.

کفاشیان تاکید کرد: نتیجه بازی نفت تهران و تراکتورسازی تغییر نمی‌کند و سپاهان قهرمان لیگ چهاردهم می‌باشد و هیچ بازی دیگری انجام نمی‌شود و تمام صحبتها حاشیه‌ای بیش نیست.

رییس فدراسیون در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: با عدم بازگشت خسوس به تیم ملی کمیته فنی فوتسال در نظر دارد تا یک سرمربی اصلح را انتخاب کند و ما منتظریم تا این امر صورت بپذیرد.

وی در مورد شایعه سرمربیگری وحید شمسایی تصریح کرد:وحید شمسایی در زمینه بازی یک بازیکن فوق‌العاده برای تیم ملی فوتسال کشورمان بود که هنوز از انتخاب وی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال نظری صورت نگرفته است.

انتهای پیام/
برچسب ها: کفاشیان ، علی ، عسگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iraq
ناشناس
۰۰:۲۲ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
آقای کفاشیان مامنتظریم ببینیم تا عادلانه وبیطرف با قضاوتهای آقای فغانی برخورد شود اگر حق تراکتور را ضایع کرد واقعا برخورد شود
آخرین اخبار