نظافتی به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

حذف پیش ثبت‌نام سفر به عتبات در ماه رمضان/ کاهش 15 درصدی قیمت سفر

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: پیش ثبت‌نام اعزام به عتبات عالیات در ماه مبارک رمضان حذف شد.

حذف پیش ثبت‌نام سفر به عتبات در ماه رمضان/ کاهش 15 درصدی قیمت سفرمحسن نظافتی مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت در گفت‌وگو با خبرنگار رفاهی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به حذف پیش ثبت‌نام عتبات اظهار کرد: براساس برنامه ریزی‌های قبلی قرار بود اعزام زائران ایرانی به عتبات تا تاریخ 25 خرداد باشد که با توجه به استقبال زائران اعزام آنان تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه افزود: بر همین اساس بدلیل تداوم اعزام‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان مرحله پیش ثبت نام برای اعزام متقاضیان حذف می‌شود و این افراد با ثبت‌نام قطعی به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.

نظافتی با بیان اینکه در این دور از اعزام‌ها قالب‌های سفری 13 روزه و 22 روزه خواهد بود تصریح کرد: با توجه به اینکه زائران در ماه مبارک رمضان اعزام می‌شوند لذا این افراد در صورت انتخاب قالب سفری 13 روزه ، 10 روز را می‌توانند در عتبات روزه بگیرند و در صورت انتخاب قالب سفری 22 روزه به مدت 10 روز در کربلا و 10 روز در نجف و در مجموع 20 روز در عتبات عالیات روزه‌دار خواهند بود.

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت تاکید کرد: برنامه ریزی‌ها به گونه‌ای صورت گرفته تا این زائران ایام لیالی قدر را در نجف و یا کربلا حضور داشته باشند.

وی در پایان با اشاره به کاهش 15 درصدی قیمت عتبات در دور جدید یادآور شد: اکثر اعزام‌ها در دور جدید زمینی خواهند بود البته دو ایستگاه پروازی تهران و مشهد زائران استان‌های سمنان ، قزوین، همدان، قم ، تهران، مرکزی،‌کرج، کاشان و خراسان رضوی را به عتبات عالیات منتقل خواهد کرد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا طالبی
۲۱:۴۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
از اطلاع رسانی تان متشکرم.
آخرین اخبار