آگهی های همسفر و همخانه

اخیرا در برخی سایت ها مطالب و آگهی های عجیبی به چشم می خورد که هیچ تناسبی با فرهنگ ایرانی و اسلامی ما ندارد.

به گزارش خبرنگار سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران،به تازگی آگهی های مختلف فضای برخی سایت های تبلیغاتی را به خود اختصاص داده که این آگهی ها زمانی به اسم آگهی های دانشجویی معروف بودند و با شروع هر ترم بر روی دیوارهای کوچه و خیابان های منتهی به دانشگاه به چشم می خوردند.


معضلات اجتماعی که از چشم مسئولین جا مانده است

اما امروزه این آگهی ها تغییر کرده و چهره جدیدی به خود گرفته اند و هر روز شاهد این تبلیغات با عناوین مختلف در فضای مجازی هستیم.

تبلیغاتی با مضمون های "همسفر" و "همخانه" که اینروزها در برخی از سایت ها مشاهده می شود. متن این آگهی ها آنقدر نامتعارف هستند که صاحبان سایت های تبلیغاتی خود متوجه آن شده و اینگونه تبلیغات را در لایه های زیرین سایت ها قرار منتشر کرده اند.

معضلات اجتماعی که از چشم مسئولین جا مانده است

نکته قابل توجه این است که برخی از این سایت ها برای جلوگیری از پیامد های تبلیغات مذکور از هشدار های پلیس فتا استفاده می کنند و به هر شیوه ای قصد دارند با این ادعا، بدون هیچ دردسری تعداد بازدید کنندگانشان را روز به روز افزایش دهند.

بی تردید جولان این سایت ها ناشی از غفلت نهادهای نظارتی است و متاسفانه این تبلیغات وسوسه برانگیز هر روز در خلوت مخاطبین فضای مجازی نفوذ می کند و نظارت بر محتوای این سایتها به هیچ وجه با سرعت رشد آن مطابقت ندارد.


گزارش:میرزاهدایتی

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار