بجنورد؛

ارائه خدمات و ساخت 500 واحد مسکونی برای معلولان در خراسان شمالی

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی گفت: 74 هزار نفر زیر پوشش خدمات بهزیستی استان قرار دارند و هم اکنون 500 واحد مسکونی رایگان برای معلولان در روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر استان در حال ساخت است .

رضا الله وردی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، از پذیرش 2 هزار و 400 معتاد در 13 کمپ خصوصی استان خبر داد، و افزود: طرح شیوع شناسی با هدف بررسی راهکار‌های مناسب پیشگیری و کاهش اعتیاد از اول خردادماه آغاز می‌شود.

وی گفت: این طرح با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از شیوع مواد مخدر از فردا اول خرداد ماه در استان آغاز می‌شود .

الله وردی همچنین با بیان اینکه هزار و پنج خانوار بصورت تصادفی در استان انتخابمی‌شوند از مردم خواست در تکمیل پرسشنامه‌های این طرح دقت و صداقت را مدنظر قرار دهند و به مردم اطمینان داد این پرسشنامه‌ها کاملا محرمانه است.

وی با اشاره به اینکه برای جلوگیری از مرگ و میر ناشی از کارتن خوابی مراکز نگهداری شلتر در شهرستان‌های بجنورد، شیروان و اسفراین ساخته شده، خاطر نشان کرد: پارسال 998 نفر از معتادان تزریقی در مراکز نگهداری دی آی سی نگهداری شدند.

قربانی معاون امور اجتماعی بهزیستی استان هم از تحویل 40 کودک به زوجین نابارور در طرح فرزند خواندگی و همچنین در نوبت بودن 133 زوج در استان خبر داد، و افزود: پارسال 83 کودک خیابانی هم ساماندهی شدند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: بهزیستی ، معلول ، خانه ، طرح ، اعتیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.