امیرسرتیپ هاشمی در همایش "صیاد الگوی ماندگار":

نقش آفرینی نمایندگان سیاسی در میادین به برکت خون شهداست

جانشین هیئت معارف جنگ شهید صیاد گفت: اگر امروز نمایندگان در میادین سیاسی نقش آفرینی می‌کنند بخاطر زحماتی است که در دوران دفاع مقدس کشیده شده است.

نقش آفرینی نمایندگان سیاسی در میادین به برکت خون شهداست/ به زودی 100 کتاب درباره صیاد نوشته می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، امیرسرتیپ سیدحسام هاشمی جانشین هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی در همایش صیاد الگوی ماندگار که در دنشگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا برگزار شد اظهار داشت: سربازان میهن تلاش می‌کنند تا امنیت کشور را تأمین کنند و نظامیان و سربازان در خط مقدم امنیت کشور حضور دارند.

وی ادامه داد: امروز اگر در دنیا نمایندگانمان در میادین سیاسی نقش آفرینی می‌کنند بخاطر زحماتی است که در دفاع مقدس کشیده شده و تدابیر فرماندهی معظم کل قواست. 

جانشین هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی با اشاره به اینکه نسل جدید بسیار بهتر ازنسل‌های گذشته هستند یادآور شد: این نسل رهبر معظم انقلاب را به عنوان مرجع تقلید دارد و پشتوانه دفاع مقدس را در اختیار دارد.

وی گفت: باید صیاد شیرازی به عنوان الگو در همه موارد توجه قرار گیرد و شهید صیاد شیرازی نیز همیشه به مردم خدمت می‌کرد و در دفترش به روی همه باز بود.

امیر هاشمی با اشاره به ویژگی‌های برجسته شهید صیاد شیرازی خاطر نشان کرد: تاکنون 38 کتاب درباره شهید صیاد شیرازی نوشته شده و به زودی به 100 کتاب می‌رسد.

جانشین هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی در پایان خاطر نشان کرد: اگر امروز نمایندگان در میادین سیاسی نقش آفرینی می‌کنند بخاطر زحماتی است که در دوران دفاع مقدس کشیده شده است. 


انتهای پیام/

برچسب ها: نظامیان ، مقدم ، میهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار