کوثری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

لزوم تدوین طرح «برداشتن تحریم‌های هسته‌ای و غیرهسته‌ای» تا حصول نتیجه نهایی در مذاکرات

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: به دنبال تدوین طرحی برای برداشتن تحریم‌های هسته‌ای و غیرهسته‌ای تا حصول نتیجه نهایی در مذاکرات هستیم.

لزوم تدوین طرح «برداشتن تحریم‌های هسته‌ای و غیرهسته‌ای» تا حصول نتیجه نهایی در مذاکراتاسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به لزوم طرح «برداشتن تحریم‌های هسته‌ای و غیرهسته‌ای» تا حصول نتیجه نهایی در مذاکرات در مجلس گفت: به دنبال تدوین طرح «برداشتن تحریم‌های هسته‌ای و غیرهسته‌ای» تا حصول نتیجه نهایی در مذاکرات با طرح‌های یک، دو و سه فوریتی هستیم.

وی افزود: در حال حاضر تنها یک، دو و یا سه فوریتی بودن طرح‌های مربوطه به برداشتن تحریم‌ها در مذاکرات مورد بررسی است تا بتوانیم این طرح‌ها را در قالب یک طرح مشخص ارائه کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس متذکر شد: ارائه طرح «برداشتن تحریم‌های هسته‌ای و غیرهسته‌ای» نیازمند هماهنگی با دستگاه‌های ذیربط است تا اجرای این طرح به نوعی بتواند نتایج مطلوبی داشته باشد.

کوثری در ادامه با اشاره به اهداف طرح مذکور تأکید کرد: بخشی از مفاد این طرح به مبحث تحریم‌ها و سایر بخش‌های آن به مباحث بازرسی و آژانس معطوف می‌شود.

این نماینده مردم تهران تصریح کرد: در خصوص مباحث نظارت‌های آژانس این طرح می‌کوشد تا آژانس هیچ گونه اجازه‌ای برای بازدید و نظارت از مراکز غیر از هسته‌ای و حتی کنترل شده را هم نداشته باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این که در طرح مذکور برداشتن کلیه تحریم‌ها علیه ایران مطرح است، گفت: تمامی تحریم‌های هسته‌ای و غیرهسته‌ای موضوع این طرح بوده و این طرح می‌کوشد از بازی‌های تحریمی جدید غرب جلوگیری کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار