هدف از تشكيل «پازل بند» نزديكي به استانداردهاي موسيقي شرقي است

خواننده و آهنگساز «پازل بند» هدف از تشکیل اين گروه را نزدیک شدن موسیقی شرقی به استانداردها دانست.

علی رهبری خواننده و آهنگساز در گفتگو با خبرنگار موسیقی باشگاه خبرنگاران در خصوص زمینه وعلت تشکیل گروه  «پازل بند» گفت :دراواسط سال 90 بود که من به همراه آرین بهاری و مهران عباسی چند قطعه موسیقی را منتشر کردیم ودر سال 91 و 92 با  محسن یگانه برای البوم حباب همکاری داشتیم .

وی افزود : در سال 93 نمی خواستیم  تنها به عنوان یک آهنگساز باشیم و من به همراه آرین بهاری چند قطعه دیگر را ساخته  وهمزمان در آلبوم رضا صادقی ,علی لهراسبی ,مهدی احمد وند , میثم ابراهیمی حضور و همکاری داشتیم .

رهبری ضمن اشاره به هدف تشکیل گروه ، بیان کرد : دوست داشیم ملودی و تنظیم های خود را با صدای خودمان عرضه کنیم و فضای شرقی که در موسیقی مان حاکم است را به استاندارد ها نزدیک تر کنیم .آشنایی با آرین بهاری که در تنظیم عملکرد خوبی داشت زمینه ای برای قرار گرفتن  قطعه های این پازل بود .

وی از سبک کاری و نوع سازهایی که بیشتر استفاده می کنند اظهار کرد: سبک کاری ما پاپ است ولی سعی می کنیم که از همه فضاهای موسیقیایی استفاده کنیم و بیشتر از ساز های الکترونیک که طرفداران خاص خود را دارد بکار گیریم .

خواننده «پازل بند» در رابطه با نوع ترانه ها و خوراک فرهنگی که عرضه می کنند تصریح کرد : ترانه هایی را بازگو می کنیم که مردم حداقل یکبار در زندگیشان تجربه کرده باشند و پیچیده و غیر قابل فهم نباشد . جنس ترانه های مهرزاد امیر خانی به سلیقه ما نزدیک بوده و تا به امروز اکثر ترانه هایمان برگرفته از ذهنیات این ترانه سراست .

علی رهبری از علت نام گذاری گروه «پازل بند» گفت : هر کدام از ما تکه هایی از یک تابلو هستیم و زمانی که با هم و در کنار هم باشیم نما و خروجی درستی داریم .

گفتنی است که در گروه «پازل بند» علی رهبری به عنوان خواننده و آهنگساز و آرین بهاری تنظیم ، میکس و مستر قطعات را بر عهده دارد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار