اوباما :

تلاش برای دستیابی به راه حل جامع با تهران/ مانع از فریبکاری ایران خواهیم شد

رئیس جمهور آمریکا گفت: ما اکنون بدنبال راه حل جامع با ایران هستیم و من یک توافق بد را نخواهم پذیرفت.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اینترنتی کاخ سفید، باراک اوباما در بزرگترین گردهمایی یهودیان در واشنگتن آمریکا گفت: امروز همکاریهای امنیتی و نظامی اسرائیل و آمریکا بیش از هر زمان دیگری است. من از سامانه موشکی گنبد آهنین که جان بسیاری را نجات داده است، حمایت می کنم.

باراک اوباما گفت: آمریکا واسرائیل توافق دارند که ایران تحت هیچ شرایطی نباید به سلاح هسته ای دست یابد و بحث فقط درباره نحوه دستیابی به این هدف است.

باراک اوباما گفت: توافقی که ما تاکنون با ایران رسیدیم، بخش هایی از برنامه هسته ای ایران را متوقف کرده یا به عقب بازگردانده است.ما اکنون بدنبال راه حل جامع هستیم و من یک توافق بد را نخواهم پذیرفت. همانطور که من در مصاحبه با گولدبرگ گفتم بر روی این توافق نام من نوشته شده است. هیچ کس به اندازه من در اطمینان یافتن از که این که این توافق بتواند اهداف را برآورده کند، منفعت ندارد.


رئیس جمهور آمریکا گفت: من به دنبال توافق خوب با ایران هستم. من بدنبال توافقی هستم که همه مسیرهای ایران برای دستیابی به سلاح هسته ای را ببندد.

باراک اوباما خاطر نشان کرد: توافقی که موجب اعمال بازرسی های بی سابقه بر همه عناصر برنامه هسته ای ایران گردد طوری که آنها نتوانند فریبکاری کنند. در صورتی که آنها بخواهند فریبکاری کنند ما فورا خواهیم فهمید و تحریم ها فورا بازخواهد گشت. توافقی که جهان و منطقه از جمله اسرائیل را امن تر کند و این توافقی خوب خواهد بود. من در اینجا نمی توانم تضمین دهم که حتما به این توافق می رسیم و ما امیدواریم و سخت در این زمینه تلاش می کنیم اما اگر درباره همه چیز به توافق نرسیم با هیچ چیز موافقت نمی کنیم.من به صورت شفاف گفتم که برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای همه گزینه ها روی میز است و روی میز باقی خواهد ماند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۸ ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
فریبکار حکومتی است که کشور ژاپن را در جنگ جهانی دوم پس از آن که حکومت ژاپن اعلام آتش بس و تسلیم شدن کردن ، این کشور را با حمله اتمی مورد حمله قرارداد .
فریبکار حکومتی است که ملت خودش را گرسنه و بیکار و در رنج قرار داه و هزینه های سنگین تحمیل یک کشور جعلی را در سرزمین های اشغالی می پردازد .
فریبکار حکومتی است که وقتی منافعش ایجاب می کند در کشور ایران بنای تاسیس 14 راکتور اتمی را پایه ریزی می کند ، اما وقتی منافعش را از دست می دهد ، حتی تفکر در باره مساله انرژی اتمی را برای مردم ایران تهدید محاسبه می کند .
فریبکار حکومتی است که تعداد 400 بمب اتمی را در اختیار یک حکومت جعلی ، بی ریشه جنایتکار ، بی مسئولیت ، ضد اخلاق ، متجاوز قرار داه و از آن حمایت می کند .
فریبکار حکومتی است که در امور دیگر کشورها دخالت می کند .
فریبکار حکومتی است که در تاریخ آن فقط اشغالگری به عنوان بزرگترین علت وجودی آن به ثبت رسیده است .
فریبکار حکومتی است که با هواپیما های بدن خلبان به مردم بی دفاع در کشورهای دیگر حمله می کند .
فریبکار شخص رئیس جمهور اوباما و نمایندگان مجالس کنگره و سنای کشور ایالات متحده آمریکا می باشند .
آخرین اخبار