هاجسون: جای لمپارد و جرارد در نیمکت تیم ملی انگلیس است

سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس بر این باور است که جای بازیکنان اسطوره‌ای انگلیس در نیمکت این تیم است و انگلیس باید از آنها استفاده کند.

هاجسون: جای لمپارد و جرارد در نیمکت تیم ملی انگلیس استبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت نیوز: فرانک لمپارد بازیکن اسطوره‌ای  باشگاه چلسی که این فصل را به صورت قرضی در باشگاه منسچرسیتی گذراند، فصل آینده در حالی راهی لیگ MLS و تیم نیویورک سیتی می‌شودکه بالای 100 بازی ملی در تیم انگلیس در کارنامه  خود دارد.

 کاپیتان استیون جرارد نیز که تجربه حضور طولانی مدت در باشگاه لیورپول  و تیم ملی انگلیس را داشته است به لیگMLS و لس آنجلس گالکسی می‌پیوندد اما در این میان رومی‌هاجسون سرمربی تیم ملی انگلیس بر این باور  است که جای این  دو ملی پوش سابقث انگلیس درنیمکت این تیم است.

وی در این خصوص گفت: بازیکنانی مانند جرارد و لمپارد که بیش از صد درصد بازی ملی را برای انگلیس انجام داده‌اند به خوبی این تیم را می‌شناسند علاوه بر این قابلیت‌ها  دارند که حکایت از توانایی آنها برای هدایت یک تیم دارد بر این لمپارد و جرراد می توانند گزینه های خوبی برای هدایت تیم ملی انگلیس باشند.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، بازی ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.