رژیم صهیونیستی استقرار گنبد آهنین را به عربستان پیشنهاد کرد

رژیم صهیونیستی در حمایت از طرح تجاوز نظامی به یمن، انتقال فن‌آوری گنبد آهنین را به عربستان پیشنهاد کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه صهیونیستی وای نت نیوز؛ مقامات رژیم صهیونیستی از تجاوز نظامی عربستان به یمن حمایت کرده و آماده ارائه کمک نظامی به ریاض هستند. تل‌آویو به شخصیت‌های عربستانی پیشنهاد انتقال فن‌آوری سامانه گنبد آهنین را ارائه داد تا در برابر حملات قبایل یمن، از آن بهره ببرند و از منطقه استراتژیک جیزان محافظت کنند.

یک مقام آگاه و بلندپایه غربی اعلام کرد در حاشیه دیدارهایی که مقامات عربی و مسئولان صهیونیست در سفارت آمریکا در اردن داشتند، مقامات سعودی پیشنهاداتی را مبنی بر امکان ارتقای سامانه دفاعی و موشکی گنبد آهنین دریافت کردند.
رادیو رژیم صهیونیستی نیز در همین رابطه گزارش داد دیداری میان مقامات صهیونیست و نمایندگان کشورهای عربی - که روابط دیپلماتیک با تل‌آویو ندارند - در پایتخت اردن انجام شده است.

"انور العشقی،" مشاور سابق دولت عربستان سعودی و مدیر مرکز پژوهش‌های راهبردی و حقوقی جده، در مصاحبه با روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت مدعی شد اگر رژیم صهیونیستی با طرح صلح عربی و پایبندی به اجرای آن موافقت کند ، 22 کشور عربی و 20 کشور اسلامی برای عادی سازی روابط با تل‌آویو متعهد خواهند شد.

وی با اشاره به موافقت "ملک سلمان،"پادشاه عربستان، و مشاوران ارشد وی با طرح صلح عربی گفت: اکنون که "بنیامین نتانیاهو" توانسته است چهارمین کابینه خود را تشکیل دهد از وی می‌خواهیم به طرح صلح عربی بله بگوید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار