علی‌آبادی: بانوان تیرانداز نمایندگان ایران هستند

نایب رئیس بانوان فدراسیون تیراندازی: با توجه به پیشرفت تیراندازی بانوان باید زمینه‌های توسعه و همگانی کردن آن فراهم شود. زیرا تیراندازان بانوان نمایندگان ایران هستند.

علی‌آبادی: بانوان تیرانداز نمایندگان ایران هستندطاهره‌ علی‌آبادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان کرد: با اولین جلسه هم‌اندیشی بانوان هیات‌های تیراندازی با حضور رباب شهریان معاونت بانوان وزارت ورزش برگزار شد که تا پایان سال جلسات دیگر با وزارت ورزش داریم که کمک بسیاری به تیراندازی بانوان خواهد کرد.

وی گفت: با توجه به پیشرفت تیراندازی بانوان معاون بانوان تیراندازی وزارت ورزش تاکید کردند تا زمینه های توسعه و همگانی کردن این رشته در سطح کشور برای بانوان هر چه سریعتر فراهم شود.

نایب رئیس بانوان فدراسیون تیراندازی گفت: برنامه بر این شد تا زنان فعالیت گسترده‌تری در ورزش کشور داشته باشند اما در کنار آن امکانات لازم نیز در اختیار ورزش بانوان قرار بگیرد.

وی افزود: امکانات تیراندازی جوابگوی توقعات مسئولان نیست و منابعی در حد مسابقات رسمی تیراندازی نداریم و کشورهایی که در تیراندازی اسمی ندارند این فرصت ما را از ما می‌گیرند.

وی اشاره کرد: چون تیراندازی رشته پر هزینه‌ای است و مدال‌های زیادی در این ورزش به دست می‌آید باید از فرصت‌های پیش آمده استفاده کنیم اما متاسفانه فدراسیون با مشکل مالی زیادی رو به رو است که باعث از دست رفتن فرصت‌ها یکی پس از دیگری می‌شود.

علی‌آبادی عنوان کرد: به دلیل مشکل مالی اردوی ملی‌پوشان به جام جهانی آلمان لغو شد و هنوز بودجه‌ای برای اعزام به جام جهانی نداریم اما فدراسیون همه تلاش را برای اعزام انجام می‌دهد.

وی گفت: به خاطر کمبود منابع مالی فرصتها یکی پس از دیگری از دست می‌رود چنانچه که اگر پولی نرسد اعزام به مسابقات آلمان با مشکل رو به رو خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر پولی به دست فدراسیون برسد اولویت کسب سهمیه المپیک است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار