فرمانده سپاه عاشورا؛

درخواست بازرسی مراكز نظامی ايران روحيه استكباری غرب را نشان می‌دهد

درخواست‌های بازرسی مضاعف در واقع روحیه استکباری غرب را نشان می‌دهد و نتیجه‌ای برای آنان ندارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبريز؛ سردار غلام عسکر کریمیان، امروز در نشست خبری به مناسبت روز پاسدار با تبریک ایام ولادت امام حسین (ع)، امام سجاد (ع) و حضرت اباالفضل عباس (ع) بر گرامیداشت فرهنگ کربلا و عاشورا تاکید کرد.

وی با اشاره  به درخواست بازديد مذاكره كنندگان از مراکز نظامی‌ در گفتگوهای هسته‌ای بیان کرد: سوال اینجاست که آیا خود آنان اجازه این بازرسی‌ها را می‌دهند و یا از شعاع 5 کیلومتری مانع عبور دیگران از این مراکز می‌شوند.

فرمانده سپاه عاشورا گفت: ملت شعار آزادگی امام حسین را فراموش نکرده است و ملت بار دیگر حاضر نیست به دوران ستم شاهی و سرسپردگی کامل به غرب برگردد. 

فرمانده سپاه عاشورا گفت: ملت ایران به نوکری استکبار همانند دوران ستم شاهی در نخواهد آمد و تسلیم زیاده خواهی‌های آنان نخواهد شد.

رییس هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی در ادامه‌ با بیان اینکه در حوادث ورزشگاه یادگار امام با احساسات میلیون‌ها طرفدار فوتبال ایران و تراکتورسازی بازی شد، اظهار کرد: ورزش دوستان کشور در آن شب بسیار اذیت شده و این حادثه تلخ تاثیر منفی بر جامعه گذاشت.

کریمیان گفت: هم اکنون مردم آذربایجان از مسوولان انتظار دارند تصمیمات قاطع و درستی در قبال حوادث اتخاذ کنند زیرا که طولانی شدن این قضیه موجب دلخوری‌های گسترده شده و عواقب خوبی به همراه نخواهد داشت.

انتهاي پيام/د



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.