باشگاه خبرنگاران را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

به منظور اطلاع رسانی در سطح وسیع دنیای وب و ارتباط راحت‌تر با شما هموطنان و همچنین ارتباط بی واسطه شما با خبرنگاران این مجموعه اقدام به راه اندازی صفحات رسمی در شبکه‌های اجتماعی کرده‌ایم.

سایت باشگاه خبرنگاران روزانه با میلیون‌ها بازدید از سراسر ایران و جهان به عنوان بزرگترین خبرگزاری فارسی زبان دنیاست که با انتشار بیش از یک هزار خبر در روز در گروه‌های خبری مختلف از جمله سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، ورزشی، فرهنگی، بین الملل، علمی و اخبار دنیای آی تی توانسته کاربران زیادی را سمت خود جذب کند.

همچنین این مجموعه با پخش گزارش خبری تصویری جذاب، متنوع و البته مستند از بخش‌های خبری سیما همچون مجله خبری ۱۹:۱۰ شبکه اول سیما، خبر ۲۰:۳۰ شبکه دوم سیما، خبر شبانگاهی ۲۲ شبکه سه سیما و خبر ۱۷ شبکه خبر توانسته نظر کثیری از بینندگان را به سمت خود جلب کند.

باشگاه خبرنگاران تا به الان اطلاع رسانی خوبی در فضای مجازی داشته است اما برای اطلاع رسانی در سطح وسیع، گسترده و البته ارتباط راحت‌تر با شما کاربران محترم و هموطنان عزیز اقدام به راه اندازی صفحات رسمی در فضای مجازی کرده‌ایم. شما کاربران عزیز هم می‌توانید صفحات رسمی ما را که آیکن آن‌ها در انتهای همین خبر موجود است دنبال کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ali sayari
۰۸:۱۰ ۰۶ خرداد ۱۳۹۴
تلگرام
آخرین اخبار