قمری در گفتگوی اختصاصی با باشگاه خبرنگاران:

جزو 4 فدراسیون برتر ایران هستیم/ توقع چندانی از وزارت ورزش و جوانان نداریم

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری با اشاره به موفقیت دوچرخه سواری در سال گذشته گفت: شش ماه دوم سال برنامه های اجرایی را برای مسابقات آغاز می‌کنیم.

خسرو قمری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص مشکلاتی که هم اکنون در فدراسیون وجود دارد گفت: هر حوزه‌ای مشکلات خودش را دارد و ما هم توقعمان را بر اساس برنامه ریزی‌های کمیته ملی المپیک انجام می‌دهیم و از وزارت ورزش و جوانان هم توقع چندانی نداریم.

وی افزود: سال گذشته جزو 4 فدراسیون برتر ایران شناخته شدیم و در بازی‌های آسیایی با یک مدال طلا ، یک برنز و یک نقره خوش درخشیدیم و به کسب سهمیه راه یافتیم .

قمری در خصوص برنامه‌های امسال دوچرخه سواری گفت: امیدوارم که امسال هم با نهایت تلاش، برنامه‌هایمان را به جلو پیش ببریم و سهمیه‌های مختلفی به دست بیاوریم .

وی تصریح کرد: البته ما در کسب سهمیه المپیک سال‌های گذشته به نتایج خوبی دست پیدا کردیم و امسال هم در بخش استقامت و تایم کراس سه نما ینده می توانیم داشته باشیم که یکی آنها حسین عسگری است.

 قمری در ادامه بیان کرد: در بخش پیست نیز رقابت‌ها را  از 6 ماه دوم با اردوها و برنامه های اجرایی مختلف شروع خواهیم کرد و در بخش کوهستان هم با برنامه ریزی‌های انجام شده حضور فعال پیدا خواهیم کرد.

** توسعه دوچرخه سواری یکی از اهداف بلند مدت ماست/ به دنبال آمار دوچرخه سواران شهید کشور هستیم

 رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در ادامه تصریح کرد: در سال جاری اهدافمان روی توسعه بیشتر این ورزش و کسب سهمیه المپیک است.

قمری افزود: با توجه به شرایطی که از قبل داشتیم نمی‌توانیم به طور قطع قول کسب سهمیه المپیک را بدهم چون رقابت‌ها بسیار سخت و سنگین است اما امیدوارم که جامعه دوچرخه سواری توان قوی در خصوص حضور در مسابقات داشته باشد.

قمری در خصوص برنامه های فرهنگی که برای این ورزش در نظر گرفته شده است گفت: در بخش فرهنگی برای دوچرخه سواران مسابقه قرآن و اذان را در نظر گرفته‌ایم که یکی از بهترین برنامه های فرهنگی ما است و از دیگر برنامه ها پیدا کردن مشخصات و تعداد دوچرخه سوارانی است که شهید شده اند تا بتوانیم از خانواده های آنها تجلیل به عمل آوریم و تاریخچه شهدای دوچرخه سواری را هم به دست بیاوریم.

وی در خصوص برگزاری تور آذربایجان گفت: این تور دارای 30 سال قدمت است که از 18 کشور خارجی از جمله ناویتاس سایتلیس استرالیا، سرچ تورتیرین استرالیا، تیم ملی گرجستان، تیم ملی مغولستان، ان اس سی مالزی، آرتی اس سانتیک چین تایپه، تورکو شکه ترکیه، سی سی ان سایکلینگ لائوس، تر رانگانو مالزی، تیم ملی ازبکستان، تیم ملی سوریه، تیم ملی بحرین، تیم ملی ارمنستان، ونیو فورائور قزاقستان، لوشیان لند اسکیپ جمهوری خلق چین، ای سی سپارتا پراها جمهوری چک و مراکش تیم های داخلی پتروشیمی و شهرداری تبریز، سپاهان اصفهان، پیشگامان کویر یزد و تیم ملی ایران شرکت خواهند کرد.

وی افزود: 8 تیم از تیم های کانتینل تال های کشور و تیم امید B دوچرخه سواری نیز در این تور حضور خواهند داشت.

** تور آذربایجان را نیز نظر فدراسیون جهانی برگزار خواهیم کرد/ 85 دوچرخه سوار در مسابقات قهرمانی ژاپن حضور خواهند داشت

 حسین قمری در خصوص تور آذربایجان گفت: این  مسابقات زیر نظر فدراسیون جهانی برگزار خواهد شد و باید از نقطه نظرهای فدراسیون جهانی برای برگزاری بهتر و شرایط خوب استفاده کنیم.

وی افزود: با توجه به کمکی که مدیر کل استان آذربایجان و هیات استان و استاندارد ورزش در برگزاری این داشته اند تقدیر و تشکر می کنم.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در ادامه تصریح کرد: مسابقات قهرمانی آسیا در دو رشته کوهستان مرداد ماه برگزار می شود این دو رشته شامل کراس دانهیل است که در مالزی در رده سنی بزرگسالان خانم ها و آقایان اجرا خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: همچنین در کشور ژاپن سال 2016 مسابقه قهرمانی جهان در رشته کورسی برگزار می شود که گروه سنی امید و جوانان و بزرگسالان دوچرخه سوار ایرانی شرکت می کنند و در مجموع 85 دوچرخه سوار ما در این مسابقه حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، بازی ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار