بندر خرمشهر را باید به شکوفایی اصلی خودش باز گردانیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران آبادان :مشاور ارشد رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور امروزدر خرمشهر گفت: اقتصاد شهرهای آبادان و خرمشهر که در جنگ آسیب جدی دید، باید بازسازی و فعال شود.

اکبر ترکان گفت: در حال حاضر دژها در حال تبدیل به سواحل مثبت اقتصادی شده که دریابان علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی در این زمینه تلاش های زیادی را انجام داده و هم اکنون قرارگاه کربلا از دژ، تبدیل به ساحل اقتصادی شده است.

وی افزود: برای رسیدن به راه اساسی پیشرفت، نباید فقط به بازسازی مسکونی شهرهای آبادان و خرمشهر اکتفا کنیم بلکه اقتصاد این دو شهر باید بازسازی شوند.

مشاور ارشد رئیس جمهور با اشاره به لزوم فعالیت بیشتر کارآفرینان در شهرهای آبادان و خرمشهر ادامه داد: برای حرکت های بزرگ به ۱۰۰ کارآفرین دیگر در شهرهای آبادان و خرمشهر نیاز داریم و مسئولان این منطقه باید در این زمینه کمک کنند.

ترکان با تاکید بر اینکه باید اقتصاد شهرهای آبادان و خرمشهر فعال شود، افزود: در حال حاضر نگران وضعیت بیکاری در آبادان و خرمشهر هستیم.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور با بیان اینکه با اقتصاد دولتی نمی توان اقدامات زیادی انجام داد، اضافه کرد: باید پشتیبان کارآفرینان باشیم و زیرساخت ها را فراهم کنیم. کارآفرینان باید به اقتصاد کمک کنند و شغل ایجاد کنند.



انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.