در مراسم تقدیر از کشتی گیران تیم ملی:

رسول خادم: ورزش ملی بار سنگینی را در المپیک به دوش می‌کشد

رئیس فدراسیون کشتی گفت: در حال حاضر ورزش کشتی جزئی از خانواده بانک پاسارگاد به حساب می آید و جامعه کشتی، بانک پاسارگاد را بخشی از متعلقات خود در زمینه های عاطفی و اجتماعی می داند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی، در مراسم تقدیر بانک پاسارگاد از ملی پوشان تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی حاضر در جام جهانی و بازی های آسیایی، با بیان این مطلب افزود: امیدوارم تعامل بین خانواده کشتی و خانواده بزرگ بانک پاسارگاد که در این یکی دو سال به وجود آمده است با موفقیت های کشتی در رقابت های آتی به شکل زیباتری دنبال شود.
وی ادامه داد: اکنون که در جمع قهرمانان جوان هستیم باید بدانیم تمامی دنیا به دنبال کسب موفقیت ورزشکاران خود در عرصه های بین المللی هستید و قهرمانان ما بار سنگینی را برای کسب مدال المپیک به دوش می کشند.
خادم تصریح کرد: ورزش ملی باید بالاترین میزان پاسخگویی را به مردم عزیز ایران داشته باشد و از جایگاه ایران در بزرگترین میدان ورزشی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی که همانا المپیک می باشد در جامعه بین المللی دفاع کند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم به لطف خدا و با حمایت همیشگی مردم و مجموعه های مثل بانک پاسارگاد که از نظر من فراتر از وظایف و مسئولیت های اقتصادی خود در عرصه های اجتماعی حضور پیدا کرده است بتوانیم عامل برافراشته شدن پرچم مقدس ایران و نواخته شدن سرود ملی کشورمان در میدان المپیک باشیم.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: کشتی ، آزاد ، فرنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار