خدیرا: رفتار رئالی‌ها غیر حرفه ای بود/ روحم در این فصل جریحه دار شد

بازیکن ملی پوش آلمانی باشگاه فوتبال رئال‌مادرید گفت: رفتار رئالی‌ها در این فصل غیر حرفه‌ای بودو من را جریحه دار کردند.

خدیرا: رفتار رئالی‌ها غیر حرفه ای بود/ روحم در این فصل جریحه دار شد به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت فیفا: سامی خدیرا بازیکن آلمانی باشگاه رئال‌مادرید در خصوص وضعیت فعلی‌اش در رئال و ترک این باشگاه تصریح کرد: پس از صحبت‌های فراوان برای تمدید قرار دادم با رئالی‌ها برای 4 سال موافق نبودم ، من در ماه دسامبر شک داشتم، بنابر این تصمیم گرفتم چالش جدیدی را در زندگی‌ام تجربه کنم.

 وی در ادامه افزود: با مصدومیت جزئی از ناحیه، پاشنه پا  مواجه بودم اما می‌توانستم به راحتی بازی کنم و اگر واقع بینانه بخواهم صحبت کنم می‌توانم بگویم به من اجازه بازی ندادند.

 فکر می‌کردم که همیشه مربی با من است و به نوعی مرا حمایت می‌کند،  اما چیزی که دیدم کاملا برعکس بود. مرا بر روی نیمکت نگه داشتند  اما اجازه بازی به من داده نشد.

 هیچ کس از باشگاه با من به صورت مستقیم صحبت نکرد اما پیام‌های که دریافت می‌کردم حکایت از آن  داشت که من دیگر در این تیم جایی ندارم. برخی از رفتار‌ها که هدر این باشگاه می‌دیدم حرفه ای نبود، و می توانم بگویم کاملا جریحه دار شدم. من باشگاه رئال را ترک می‌ کنم اما دلم برای تمام بازیکنان و هم تیمی‌هایم تنگ می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، بازی ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار