اردبیل؛

سوم خرداد روز ملی مقاومت،ایثار و پایداری است

امام جمعه اردبیل گفت: روز سوم خرداد و فتح خرمشهر یک قاب تصویر باشکوه برای ملت ایران است و روز ملی مقاومت، ایثار و پایداری نام گرفته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ آیت الله‌سید‌حسن عاملی افزود: روز سوم خرداد و فتح خرمشهر یک قاب تصویر باشکوه برای ملت ایران است و روز ملی مقاومت، ایثار و پایداری نام گرفته که هم‌اکنون نیز دشمن قصد دارد تا اراده مردم ایران را تضعیف کند ولی ملت ایران در طی 36 سال گذشته ثابت کرده‌اند که اراده خود را در دفاع از نظام و انقلاب از دست نمی‌دهند.

نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری افزود: ملت ایران ثابت کرده است که هیچ‌موقع در مقابل تهدیدها دچار ضعف نمی‌شود و این که دشمن می‌گوید گزینه نظامی بر علیه ایران را روی میز دارد برای ایجاد جنگ روانی است چرا که اگر توان حمله نظامی به ایران را داشتند قطعا مدت‌ها پیش این عمل را اجرایی می‌کردند.

عاملی در ادامه بیان کرد: دشمن اگر دست از فزون‌خواهی برندارد و فراتر از توافق‌های صورت گرفته طلب کند باید بداند که مردم ایران در برابر تمامی تهدیدها مقاومت و ایستادگی می‌کنند که آمریکا و غرب باید توجه داشته باشند دوران تهدید بر علیه ملت ایران تمام شده است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.