رشت؛

آزادسازی خرمشهر تجلی زیبای پیوند

آزادسازی خرمشهر تجلی زیبای پیوند نیروهای مسلح و آحاد مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی برای دفاع از عظمت و اقتدار این سرزمین بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت؛ استاندار گیلان با اعلام این مطلب در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی گیلان که صبح امروز به مناسبت گرامی‌داشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در رشت برگزار شد، گفت: این دفاع مقدس، امروز به عنوان نقطه قوتی برای جلوگیری از هرگونه زیاده‌خواهی دشمنان در آمده است.

محمد علی نجفی همچنین به رسالت مهم سپاه پاسداران در خصوص حمایت از مستضعفان و آزادیخواهان جهان اسلام اشاره کرد و گفت: امروز ماموریت‌های نیروهای جان بر کف سپاه پاسداران در اقصی نقاط عالم بر همین هدف مهم تاکید دارد.

فرمانده سپاه قدس گیلان هم در این مراسم با گرامی‌داشت اعیاد شعبانیه و تبریک سالروز حماسه فتح خرمشهر گفت: بزرگ‌ترین پیام سوم خرداد، قدردانی از ایثار و فداکاری شهدای سرافراز ایران اسلامی است چرا که عزت و اقتدار این سرزمین با رشادت و سلحشوری جوانانش پیوند خورده است.

سردار محمد عبدالله‌پور با اشاره به ترفندهای روزافزون دشمنان اسلام در خاور میانه تصریح کرد: تا زمانی که ملت بزرگ ایران به حقایق اسلام و ارزش‌های عاشورایی ایمان دارد حق و کین دنیای استکبار به خودشان باز خواهد گشت.

رونمایی از چهار کتاب حوزه ادبیات دفاع مقدس، قدردانی از 8 جانباز و خانواده 8 شهید از حوزه‌های نیروی دریایی ارتش – نیروی انتظامی و مرزبانی – یگان‌های تکاور نیروی دریایی سپاه – لشکر عملیاتی 16 قدس و سپاه قدس گیلان از دیگر برنامه‌های صبحگاه مشترک امروز در رشت بود.

انتهای پیام/م



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.