نجف‎نژاد:

برنده هم اعلام شود می‎توانیم مزایده را برگردانیم/ مجلس در این‌باره کوتاه نخواهد آمد

رئیس فراکسیون ورزش مجلس گفت: ما قبلا هم اعلام کردیم این مزایده قانونی نیست و می‌بایستی در مجلس در این مورد تصمیم گیری لازم انجام شود.

مقداد نجف‎نژاد درباره مزایده چهارم واگذاری سرخابی‌ها به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارن گفت: امروز نشستی با اعضاء محترم فراکسیون ورزش داشتیم و در این باره بحث و بررسی شد و البته تصمیم بر این شد در که در هفته جاری به احتمال فراوان روز 5 شنبه نشستی را با نماینده وزارت صنایع و ورزش به همراه خصوصی‎سازی و شرکت‎های متقاضی داشته باشیم و در این مورد به جمع‎بندی برسیم.

وی در ادامه گفت: در مورد طرح دو فوریتی پیگیر هستیم و معتقدیم سازمان خصوصی سازی اقدامات خود را در سه مزایده ابتدایی انجام داده است و می‎بایستی مابقی موضوع در مجلس بحث و بررسی شود.

نجف‎نژاد ادامه داد: مجلس در صورتیکه صلاح نبیند مزایده را برمی‎گرداند و به اعتقاد ما سرنوشت این دو باشگاه انقدر مهم است که می‎بایست برخی مسائل را در آن لحاظ کرد تا هواداران و دوستداران این دو تیم دچار تشویش نشوند.

وی در مورد تیم استقلال و وضعیت سر مربی این تیم گفت: در روز چهارشنبه جلسه‎ای دراین‎باره با اعضاء محترم هیئت مدیره برگزار می‎شود و در این جلسه سر مربی تیم را تعیین خواهیم کرد و از دو گزینه خارجی و داخلی یک نفر را با توجه به آرا هیئت مدیره انتخاب خواهیم کرد.
 
البته در مورد گزینه‌های دیگر باید گفت هر کس می‎تواند برنامه‎های خود را ارائه دهد و امیر قلعه‎نویی نیز در صورت تمایل می‎تواند برنامه‎های خود را به باشگاه اعلام کند. 

وی افزود: پس از اعلام سرمربی تیم باید در مورد بازیکنان و البته مطالبات آنها تصمیم‎گیری شود و این موضاعات همه منوط به انتخاب سرمربی است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۰۳ خرداد ۱۳۹۴
نمي دونم اين آقا چي مي خواد از جون اين دوباشگاه
آخرین اخبار